6 lutego rozpoczyna się ogólnopolska telewizyjna kampania edukacyjna ElektroEko pod hasłem „Chroń je, jeśli kochasz… zużyte świetlówki oddaj do sklepu”. Swoim zasięgiem obejmie 21 stacji telewizyjnych.

Celem kampanii jest zmotywowanie Polaków, aby zużyte świetlówki oddawali do sklepów. Główny przekaz zawiera informacje o właściwych zasadach postępowania ze zużytymi świetlówkami oraz zagrożeniach jakie niesie dla środowiska oraz naszych najbliższych nie przestrzeganie tych zasad. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest ElektroEko Organizacja Odzysku Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego.

Telewizyjna kampania edukacyjna „Chroń je, jeśli kochasz… zużyte świetlówki oddaj do sklepu” rozpoczęła się 6 lutego i potrwa do 29 lutego br.

Inauguracją kampanii telewizyjnej był „Dzień Troski o Środowisko – Zbieramy Zużyte Świetlówki”, obchodzony po raz pierwszy w Polsce i zainicjowany przez ElektroEko. Z tej okazji, w sobotę 2 lutego, na Placu Zamkowym w Warszawie, zostało zorganizowane duże wydarzenie o charakterze edukacyjnym z konkursami i koncertami gwiazd: KOMBII, Majki Jeżowskiej, Afromental oraz Waldemara Kasty z zespołu hip-hop K.A.S.T.A. Squad. Partnerem wydarzenia była Telewizja Polsat, która w Dniu troski o Środowisko emitowała na antenie relacje na żywo. Patronat objęli Radio Wawa, Interia.pl oraz Echo Miasta. Wydarzenie poprzedziła tygodniowa kampania edukacyjna w telewizji Polsat.

Telewizyjna kampania jest kontynuacją kampanii edukacyjnej prowadzonej przez ElektroEko na przełomie listopada i grudnia 2007r., w której nośnikami były billboardy, prasa i Internet. W obu przypadkach kampania ma na celu poinformowanie Polaków o ich prawach i obowiązkach wynikających z ustawy o ZSEE*, które dotyczą również świetlówek i żarówek energooszczędnych – nie wolno wyrzucać ich do śmietnika z innymi odpadami. Należy oddawać do sklepów do specjalnych, bezpiecznych pojemników.

Dodatkowym elementem kampanii, jednocześnie wsparciem dla wszystkich prowadzonych działań, jest strona internetowa ElektroEko www.zuzyteswietlowki.pl. Można na niej znaleźć szczegółowe informacje i wskazówki na temat prawidłowego postępowania ze zużytymi świetlówkami, zawarte są także ciekawostki dotyczące świetlówek. Na stronie można obejrzeć spot edukacyjny.

Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Adliner, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a wsparciem PR zajmuje się agencja Multi Communications.

źródło: marketing-news.pl

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj