Telewizyjna kampania edukacyjna „Chroń je, jeśli kochasz… zużyte świetlówki oddaj do sklepu” rozpoczęła się 6 lutego i potrwa do 29 lutego br.
Inauguracją kampanii telewizyjnej był „Dzień Troski o Środowisko – Zbieramy Zużyte Świetlówki”, obchodzony po raz pierwszy w Polsce i zainicjowany przez ElektroEko. Z tej okazji, w sobotę 2 lutego, na Placu Zamkowym w Warszawie, zostało zorganizowane duże wydarzenie o charakterze edukacyjnym z konkursami i koncertami gwiazd: KOMBII, Majki Jeżowskiej, Afromental oraz Waldemara Kasty z zespołu hip-hop K.A.S.T.A. Squad. Partnerem wydarzenia była Telewizja Polsat, która w Dniu troski o Środowisko emitowała na antenie relacje na żywo. Patronat objęli Radio Wawa, Interia.pl oraz Echo Miasta. Wydarzenie poprzedziła tygodniowa kampania edukacyjna w telewizji Polsat.
Telewizyjna kampania jest kontynuacją kampanii edukacyjnej prowadzonej przez ElektroEko na przełomie listopada i grudnia 2007r., w której nośnikami były billboardy, prasa i Internet. W obu przypadkach kampania ma na celu poinformowanie Polaków o ich prawach i obowiązkach wynikających z ustawy o ZSEE*, które dotyczą również świetlówek i żarówek energooszczędnych – nie wolno wyrzucać ich do śmietnika z innymi odpadami. Należy oddawać do sklepów do specjalnych, bezpiecznych pojemników.
Dodatkowym elementem kampanii, jednocześnie wsparciem dla wszystkich prowadzonych działań, jest strona internetowa ElektroEko www.zuzyteswietlowki.pl. Można na niej znaleźć szczegółowe informacje i wskazówki na temat prawidłowego postępowania ze zużytymi świetlówkami, zawarte są także ciekawostki dotyczące świetlówek. Na stronie można obejrzeć spot edukacyjny.
Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Adliner, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a wsparciem PR zajmuje się agencja Multi Communications.
źródło: marketing-news.pl
Komentarze (0)