Przeszło dwadzieścia wniosków o sfinansowanie usuwania azbestu z dachów i elewacji rozpatrzy w tym tygodniu Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kielce.

zobacz materiał filmowy

O środki na ten cel mogą się ubiegać nie tylko to osoby prywatne, jak było w ubiegłym roku, ale także wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz zarządy ogrodów działkowych. Akcję finansuje miasto. W tym roku w Gminnym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na ten cel zarezerwowano 800 tys. zł, w tym przeszło 200 tys. zł – do wykorzystania przez spółdzielnie mieszkaniowe.

Wnioski o sfinansowanie usuwania azbestu przyjmowane są w Wydziale Ochrony Środowiska przy ul. Strycharskiej 6. Wykaz dokumentów oraz regulamin akcji zostanie opublikowany w tym tygodniu na stronie Urzędu Miasta Kielce (www.um.kielce.pl).  Sama akcja usuwania azbestu rozpocznie się najprawdopodobniej w maju i potrwa do końca października.

źródło: um.kielce.pl

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj