Reklama

AD1A KUBOTA 04.03-04.04.24

Drzewko za makulaturę

Drzewko za makulaturę
11.04.2008, o godz. 12:16
czas czytania: około 1 minuty
0

Dziennik „Polska” rozpoczął dziś redakcyjną akcję "Eko-logiczna Polska". Ma ona na celu promowanie wśród Polaków dbanie o Ziemię.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B KUBOTA 04.03-04.04.24

Akcja zaplanowana jest długofalowo i będzie prowadzona we wszystkich 18 tytułach zrzeszonych pod wspólną marką Polska oraz w Internecie, gdzie zostanie uruchomiona strona dedykowana akcji .

Pierwszym działaniem skierowanym do czytelników jest dwudniowa akcja "drzewo za makulaturę", która odbędzie się 18-19 kwietnia w 7 największych miastach w Polsce: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

W specjalnie wyznaczonych punktach redakcje organizują zbiórkę makulatury – za każde przyniesione 5 kg makulatury czytelnik otrzyma sadzonkę drzewa.

Akcję wspierają znani artyści, którzy zostali ambasadorami "Eko-logicznej Polski": Iwona Guzowska, Eleni, Sebastian Karpiel-Bułecka, Cezary i Katarzyna Żak, Mariusz Kiljan i Radosław Hyży. Partnerem akcji „Drzewo za makulaturę” jest RMF FM.

źródło: media2.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024