Reklama

AD1A EGOE [27.03-27.04.24]

Hybrydy w USA mniej popularne

Hybrydy w USA mniej popularne
27.01.2009, o godz. 11:31
czas czytania: około 1 minuty
0

Wbrew temu co zapowiadano na początku ubiegłego roku, rynek aut hybrydowych w Stanach Zjednoczonych zanotował 9,9-procentowy spadek sprzedaży.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B_ARBENA1_01.03.24-01.04.24

Na początku zeszłego roku oczekiwano, że 2008 rok będzie najlepszym w historii dla aut hybrydowych. Jednak kryzys dał się we znaki również na rynku aut hybrydowych.

Średni spadek sprzedaży na rynku samochodów o napędzie hybrydowym wyniósł 9,9 %, ale układ sił na rynku pozostał taki sam. Toyota zamknęła ubiegły rok bezkonkurencyjną sprzedażą na poziomie 241 tys. aut, podczas gdy Honda osiągnęła poziom tylko 31 tys sztuk, a trzeci w stawce Ford wypuścił ze swoich salonów już zaledwie 20 tys. samochodów, tym samym zanotował największy spadek sprzedaży na rynku, wynoszący 22 %.

Mimo tak czarnego okresu, znaleźli się tacy, którzy nie mają powodów do narzekań. I tak Nissan zanotował 5-procentowy wzrost zainteresowania jego autami hybrydowymi, a General Motors pobiło wszelkie rekordy popularności kończąc rok ze wzrostem sprzedaży wynoszącym 179 % – co było niewątpliwie wynikiem debiutu nowych aut tego koncernu, w segmencie samochodów hybrydowych w 2008 roku.

źródło: mototarget.pl


Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024