100 tysięcy nowych klientów detalicznych w ciągu trzech lat, umocnienie pozycji w sektorze korporacyjnym oraz ugruntowanie wiodącej roli banku w segmencie finansowania inwestycji proekologicznych – to najważniejsze cele nowej strategii biznesowej, nad którą pracuje zarząd Banku Ochrony Środowiska S.A.

– W ciągu trzech lat chcielibyśmy pozyskać około 100 tys. nowych klientów. Będzie to możliwe dzięki wprowadzeniu na rynek niestandardowych i zarazem atrakcyjnych produktów bankowych. Naszą ofertę kierujemy do osób, dla których poza ceną, produktem, ważne są jeszcze inne kwestie, takie jak ochrona środowiska – mówi Mariusz Klimczak, prezes zarządu Banku Ochrony Środowiska S.A.

Zarząd zapowiada ekspansję w segmencie korporacyjnym. Zgodnie z planami bank ma pełnić rolę integratora wszelkich inicjatyw biznesowych związanych z szeroko pojętą ekologią. Przedsiębiorcy będą otrzymywać w banku nie tylko informacje o aktualnej ofercie kredytowej, lecz także pomoc w pozyskiwaniu środków na inwestycje ekologiczne z funduszy unijnych i funduszy celowych, będących w gestii instytucji rządowych.

– Zakładamy, że realizacja planów pozwoli podwoić sumę bilansową z około 10 mld zł dzisiaj do ponad 20 mld zł za trzy lata – mówi Mariusz Klimczak.


UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj