Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii „Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj”. Jej głównym zadaniem jest edukacja ekologiczna i popularyzacja prostych ekologicznych działań, dzięki którym każdy z nas może we własnym domu, we własnej firmie czy urzędzie chronić środowisko.

Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2 – co pomoże w walce z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi. Kampania będzie trwała aż do czerwca 2008 roku i obejmie 13 największych miast, w których plakaty będą eksponowane na 1000 bilbordach i citylightach. Plakaty kampanii zaprojektował non profit jeden z najlepszych polskich grafików Andrzej Pągowski. Będą one eksponowane na nośnikach firmy Clear Channel. Kampanię otrzymała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz spółki Vattenfall Poland AB. Oprócz kampanii outdoor, Fundacja Nasza Ziemia prowadzi komplementarną kampanię edukacyjną w telewizji, Internecie oraz szkołach w całej Polsce.
UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj