Reklama

AD1A KUBOTA 04.03-04.04.24

Polskie ładowarki zasilą szwedzką linię elektrycznych autobusów

Polskie ładowarki zasilą szwedzką linię elektrycznych autobusów
ml
10.07.2017, o godz. 13:35
czas czytania: około 1 minuty
0

Będzie to najbardziej wysunięta na północ linia autobusów elektrycznych w Europie.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B KUBOTA 04.03-04.04.24

Kontrakt z miastem Lulea w Szwecji podpisała firma Ekoenergetyka-Polska. Stacje ładowania Quick Point City Chargers będą wyposażone w odwrócone pantografy i będą dostarczać szybkie, automatyczne doładowania do autobusów podczas ich postojów na pętlach.

Urządzenia zostaną dostosowane do ekstremalnie niskich temperatur zimą. Ekoenergetyka dostarczy również maszt do ładowania pantografowego własnej koncepcji, zmodyfikowany tak, aby wytrzymywał duże ilości śniegu.

Interfejs do odwróconego pantografu i protokół komunikacyjny używany przez Quick Point City Chargers w projekcie zostały zdefiniowane przez konsorcjum Opp Charge, którego Ekoenergetyka jest członkiem. Wspólny interfejs i zgodność z międzynarodowymi normami ładowania DC urządzeń oznaczają, iż może się nimi ładować każdy autobus elektryczny, który jest również kompatybilny z normami.

Firma dostarczyła już ładowarki do Tampere i Helsinek w Finlandii oraz do Vasteras w Szwecji, a także przygotowuje urządzenie do ładowania dla Oslo.

Udostępnij ten artykuł:

Reklama

ABRYS new [webinaria od 13.06.23]_AD1a

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Energia i recykling
css.php
Copyright © 2024