Zakończyła się niecodzienna akcja promocyjna mBanku. W jej ramach przez miesiąc po kilku polskich miastach jeździły śmieciarki reklamujące usługi banku.

Kampania trwała od 15 kwietnia do połowy maja. Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii, w 7 największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice i Trójmiasto) zobaczyć będzie można śmieciarki z hasłem: Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe? Policz i wybierz mBank. Akcja objęła także 20 wybranych centrów handlowych, gdzie na koszach na śmieci, przez miesiąc widoczne były tabliczki plexi z tym samym hasłem.

– Po raz kolejny mBank prezentuje przewagę swojej oferty w nietypowy, oryginalny sposób. Podobnie, jak we wcześniejszej kampanii ‘Nie musisz wierzyć reklamie', nie obiecujemy Klientom nierealnych zysków, a skłaniamy ich do zastanowienia i racjonalnego wyboru oferty finansowej – mówi Piotra Jakubowski z Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku.

Koncepcję kreatywną i projekty do kampanii przygotowała agencja  Czteryczwarte, media zakupił dom mediowy Vizeum, a od strony realizacyjnej kampanię prowadzi Fabryka Pomysłów.

Envicon poniżej wpisu
UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj