Reklama

AD1A KUBOTA 04.03-04.04.24

Świadoma Energia

Świadoma Energia
12.02.2008, o godz. 0:57
czas czytania: około 2 minut
0

San Markos – Republika Dobrej Marki na zlecenie firmy RWE Stoen przygotowała telewizyjną odsłonę długoterminowej kampanii społecznej „Świadoma Energia”.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B KUBOTA 04.03-04.04.24

Celem kampanii jest zachęcanie do racjonalnego użytkowania i oszczędzania energii elektrycznej.

Kampania, która rozpoczęła się w październiku 2007 jest odpowiedzią na potrzeby klientów RWE Stoen. Jak wykazały badania przeprowadzone przez Spółkę „popularyzacja korzystania z energooszczędnych urządzeń, uczenie klientów oszczędności” jest jednym z pożądanych sposobów pokazania, że firma myśli o ich potrzebach. Ważnymi przesłankami do powstania akcji były też: niski poziom wiedzy Polaków na temat możliwości bardziej racjonalnego korzystania z energii elektrycznej, gotowość do edukacji w tym zakresie oraz działania Grupy RWE wspierające europejską politykę poszanowania energii.

Głównym motywem zarówno kampanii są slogany nawiązujące do wielu codziennych sytuacji, w których mała zmiana przyzwyczajeń pozwala zmniejszyć zużycie prądu i tym samym zaoszczędzić, np.: „Gotowanie bez pokrywki? 30% wyparowanej energii”, „Po godzinach nie pracują! Kończysz pracę – wyłącz komputer i drukarkę”.

Akcja rozpoczęła się w 2007 roku poprzez  materiały informacyjne dostępne w Centrach Obsługi Klienta, oraz specjalnie stworzona strona www.swiadomaenergia.pl. Na stronie i we wszystkich punktach obsługi dostępny jest pięćdziesięciostronicowy „Przewodnik Domowy”, zawierający informacje o energii elektrycznej oraz praktyczne porady, dotyczące racjonalnego użytkowania energii.

Najnowsza, część kampanii to spot sponsorski emitowany w TVN 24, TVP2 i TVP INFO Warszawa. Hasłem kampanii jest „Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno”, oraz informacja zachęcająca do odwiedzenia strony internetowej akcji. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są także spoty i reklama w prasie (m.in. Gazeta Wyborcza Warszawa, Życie Warszawy, Dziennik, Super Express), Radiu (Antyradio, Eska Warszawa, Radio Pin, Złote Przeboje Pogoda), Internecie (O2, WP, Onet, Interia, Gazeta.pl).

Partnerem kampanii jest Krajowa Agencja Poszanowania Energii SA. W działaniach Public Relations RWE Stoen wspiera agencja ComPress.

źródło: marketing-news.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024