Reklama

AD1A EGOE [27.03-27.04.24]

Szóste Paliwo

Szóste Paliwo
16.01.2008, o godz. 7:25
czas czytania: około 3 minut
0

Rockwool Polska laureatem konkursu „The Green Apple Awards".

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B KUBOTA 04.03-04.04.24

Rockwool Polska został laureatem międzynarodowej nagrody „The Green Apple Award” przyznawanej za szczególne osiągnięcia w dziedzinie ochrony środowiska naturalnego. Firma zdobyła brązową statuetkę za projekt „Szóste Paliwo – energooszczędne rozwiązania Rockwool”. Uroczystość przekazania nagród odbyła się 9 listopada 2007. w Izbie Gmin Parlamentu Brytyjskiego. Statuetki wręczył zwycięzcom światowy autorytet  w dziedzinie botaniki – prof. David Bellamy.

Prestiżowa nagroda „The Green Apple Award” przyznawana jest już od trzynastu lat przez brytyjską organizację pozarządową „The Green Organization”. Promuje ona najlepsze działania i inicjatywy na rzecz ochrony środowiska z całego świata. W tegorocznej edycji konkursu firma Rockwool Polska nagrodzona została za projekt „Szóste Paliwo – energooszczędne rozwiązania Rockwool”, którego celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na znaczenie i korzyści płynące z oszczędzania energii –  zwłaszcza tam, gdzie zużywa się jej najwięcej, czyli w budynkach.

Przyznanie Rockwool Polska „The Green Apple Award” to dla nas duże wyróżnienie  – powiedział prezes firmy Andrzej Kielar. Cieszymy się, że nasze działania pro-ekologiczne zostały docenione przez niezależną organizację – międzynarodowy autorytet w tej dziedzinie. Mimo osiągniętych sukcesów  nie zamierzmy spocząć na laurach. Naszym działaniom biznesowym nadal towarzyszy troska o ochronę środowiska naturalnego. Już teraz kontynuujemy projekt  „Szóste Paliwo”, badając znajomość sposobów oszczędzania energii wśród Polaków.

Z wiedzy i doświadczeń dotychczasowych laureatów „The Green Apple Award” mogą czerpać firmy i instytucje z całego świata. Naszym celem jest nie tylko nagradzanie najlepszych praktyk w zakresie ochrony środowiska naturalnego, ale także umożliwienie innym naśladowania uhonorowanych działań poprzez ich publiczne udostępnienie – podkreśla przedstawiciel The Green Organization, Roger Wolens. Z tego względu opisy wyróżnionych projektów publikowane są m.in. na stronie internetowej organizatora konkursu, gdzie każdy zainteresowany może się z nimi zapoznać.

Głównym celem komunikacyjnym projektu firmy Rockwool była poprawa efektywności energetycznej budynków poprzez zwiększenie standardów izolacyjnych, a także podniesienie wiedzy społeczeństwa w tym obszarze. Kampania uświadamiała, że największym i najtańszym źródłem energii są oszczędności energii. Ten „szósty rodzaj” paliwa — oszczędności energii uzyskane m.in. dzięki zastosowaniu lepszej izolacji — to potencjalnie największe źródło energii. Dzięki starannie zaplanowanym działaniom kampania dotarła do szerokiego kręgu odbiorców.  W efekcie nastąpił znaczny wzrost świadomości społeczeństwa odnośnie możliwości oszczędzania energii poprzez poprawę standardów energetycznych budynków.

„The Green Apple Award” to nie pierwsza nagroda dla Rockwool Polska za osiągnięcia w zakresie ochrony środowiska naturalnego. Dotychczas firma została już dwukrotnie uhonorowana tytułem „Lidera Polskiej Ekologii” w konkursie Ministra Środowiska – w kategorii „Przedsiębiorstwo” w 2001 r. oraz w kategorii „Wyrób” w 2003r. Rockwool Polska wyróżniony został za wprowadzenie bezodpadowej produkcji oraz podnoszenie standardów ekologicznych produktów izolacyjnych.

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024