Tematyka związana z zasadami i obowiązkami porządkowymi spoczywającymi na właścicielach i zarządcach nieruchomości była jednym z wątków poruszanych przez mieszkańców podczas tegorocznego cyklu spotkań prezydenta Torunia z mieszkańcami poszczególnych. Prywatni właściciele nieruchomości często zgłaszali potrzebę przekazania im dodatkowych informacji na ten temat. Dlatego też, u progu sezonu zimowego 2008/2009 Urząd Miasta Torunia przygotował ulotkę informacyjną przeznaczona dla wszystkich, którzy są zobowiązani przepisami prawa do wykonywania prac porządkowych, służących zapewnieniu bezpieczeństwa mieszkańcom i gościom Torunia.
Ulotka została wydana w nakładzie 13 tysięcy egzemplarzy. Część nakładu została przekazana wszystkim toruńskim spółdzielniom mieszkaniowym, TBS, administracji ZGM oraz Zrzeszeniu Właścicieli i Zarządców Domów – do wykorzystania przez gospodarzy domów.
Ulotkę otrzymają też właściciele domków jednorodzinnych – w najbliższych dniach dotrze ona do mieszkańców osiedli domów jednorodzinnych oraz indywidualnych budynków mieszkalnych za pośrednictwem funkcjonariuszy Straży Miejskiej, w ramach poszerzania zakresu działań związanych ze służbą patrolową i edukacyjną.
źródło: torun.pl
Komentarze (0)