O projekcie Zielone Miasto Europy rozmawiamy z dr. Charliem Hallem – gościem specjalnym konferencji „Mocno Zielone Miasto – doCENIONA wartość”, która towarzyszy 28. Międzynarodowej Wystawie ZIELEŃ TO ŻYCIE & FLOWER EXPO POLSKA i odbędzie się 3 września 2021 r. w Centrum Expo XXI w Warszawie. 

Głównym zadaniem projektu Zielone Miasto jest przekonanie inwestorów i deweloperów, że zieleń ma ogromne znaczenie dla mieszkańców miast pod względem zdrowotnym, środowiskowym, społecznym, ale także ekonomicznym – czyli po prostu się opłaca. Drugim celem jest rozpowszechnianie dobrych praktyk w zakresie projektowania i realizacji terenów zieleni. A w jaki sposób upiększanie miasta dzięki zielonej infrastrukturze pomaga firmom w nim działającym?

W dzisiejszych realiach ekonomicznych firmy poszukują nowych metod skutecznej obsługi klienta. Skutecznej, czyli takiej, która pozwoli na utrzymanie z klientem długoterminowej relacji.  Niektórzy przedsiębiorcy zdają już sobie sprawę, że sama obecność roślin przed wejściem do sklepu może znacząco zmienić jego postrzeganie. Pozytywny klimat stworzony przez estetyczną aranżację nie tylko zachęca klientów do wejścia do środka, ale także poprawia ich odczucia co do jakości produktów i usług oferowanych przez dany sklep. Konsumenci są gotowi płacić więcej, intensywniej się przemieszczać i dłuższej robić zakupy w sklepie, który odbierają jako miejsce o wysokiej jakości. Umieszczenie kwiatów lub krzewów na zewnątrz firmy może zwiększyć sprzedaż i poszerzyć grupę klientów. Rośliny ozdobne to skuteczne narzędzie do odświeżenia wizerunku biznesu, pozyskanie dodatkowych klientów i poprawę...