Podobno nie działa, nie sprzedaje, generuje koszty, powoduje problemy, nie wiadomo do czego służy, wyczerpuje swoją formułę. A jednak liczba jego użytkowników w Polsce wyniosła w 2018 r. prawie 17 mln. I ciągle rośnie. Facebook to podstawowe źródło informacji dla wielu Państwa klientów.

Zadam więc pytanie: jak skuteczni są Państwo w docieraniu z informacjami na temat przedsiębiorstwa do swoich klientów? Czy można przy tym pominąć medium, z którego korzysta prawie połowa obywateli naszego kraju? Brak informacji rodzi plotki, a te z kolei prowadzą do kryzysów. Nieposiadanie konta na Facebooku to niemożność kontroli i kształtowania informacji dotyczących przedsiębiorstwa. Myślę, że każdy zgodzi się z tym, że lepiej wiedzieć, gdzie i co się dzieje (i mieć nad tym kontrolę), niż biernie czekać na rozwój wypadków.

Paszcza lwa Facebook pojawił się na świecie jako narzędzie służące do sprawdzenia, czy koleżanka ze studiów ma chłopaka, czy też jest wolna. Szybko stał się wszechstronną platformą do prezentowania własnych treści. Razem z innymi kanałami social mediów przetrącił styl komunikacji: już nie ma zasady „nadawca komunikatu mówi, pozostali słuchają”, obowiązuje nowy porządek – „każdy może coś powiedzieć, a to, co powie, może odbić się szerokim echem”. Właśnie dlatego Facebook przez niektórych jest postrzegany jako furtka do problemów. Wielu prezesów firm (zwłaszcza...