1 / 5

Firma EKOCEL z siedzibą w Rekowie Górnym na Pomorzu, należy do międzynarodowej Grupy ZOELLER z siedzibą w Mainz, Niemcy. EKOCEL to  lider na polskim rynku w zakresie dostarczania nowoczesnych rozwiązań dla firm komunalnych.

Ciągle udoskonalane i rozwijane portfolio, jest gwarancją najwyższej jakości produktów i usługi. Wiedza, wieloletnie doświadczenie oraz branżowe know-how EKOCEL potwierdzają, że firma ta jest liderem w dziedzinie technologii, oferując Klientom bezpieczny oraz niezawodny produkt zgodny ze standardami UE.

Unikalne zabudowy do transportu różnych frakcji odpadów

– Naszym Klientom oferujemy unikalną gamę zabudów, przystosowanych do transportu różnego rodzaju frakcji odpadów, w oparciu o linie produktów: MINI, MEDIUM i MAGNUM oraz gamę pojazdów z bocznym załadunkiem, typu Sideloader SLF i SLF XL. Dzięki szerokiemu zakresowi pojemności skrzyń ładunkowych (od 7 m³ do 31 m³), jesteśmy w stanie dostarczyć rozwiązanie optymalnie dopasowane do konkretnych potrzeb i wymagań Klientów – mówią przedstawiciele EKOCEL.

Szeroka oferta na terenie całego kraju

Firma EKOCEL jest również autoryzowanym przedstawicielem handlowym i serwisowym firmy FAUN Umwelttechnik GmbH w Niemczech, oferując zarówno pojazdy do wywozu odpadów, jak również uniwersalne zamiatarki miejskie VIAJET.

Autoryzowanym serwisem pojazdów z oferty EKOCEL jest spółka ZOELLER TECH, z siedzibę w Rekowie Górnym, która świadczy szeroki zakres usług serwisowych na rynku polskim.
ZOELLER TECH jako jeden z największych producentów pojazdów komunalnych w Polsce, oferuje swoim klientom również serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na obszarze całego kraju.
Serwisy stacjonarne w Rekowie Górnym, Warszawie oraz w Chorzowie wraz z magazynami oryginalnych części zamiennych, świadczą Klientom pełen zakres usług związanych z naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną zabudów marek EKOCEL, ZOELLER, FAUN, HALLER, JOAB oraz SEMAT.

Mobilny serwis

Oprócz serwisów stacjonarnych firma dysponuje również 8 samochodami serwisowymi, wyposażonymi w niezbędne oprzyrządowanie, umożliwiające wykonanie większości napraw na miejscu u Klienta oraz oryginalne części zamienne do pojazdów marek EKOCEL, ZOELLER, FAUN, HALLER, JOAB, SEMAT. Serwisanci mobilni dostępni są dla Klientów w całej Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, firma oferuje kontrakty serwisowe oraz dostęp do pakietów z przeglądami serwisowymi.

Klienci mogą wybierać spośród następujących pakietów:

Pakiet Serwisowy Premium – do nowo zakupionych pojazdów Klient może dokonać zakupu Pakietu Serwisowego Premium. Zalety posiadania takiego pakietu to przede wszystkim określone koszty napraw pojazdów w danym okresie oraz przewidywalność kosztów niezbędnych przy tworzeniu budżetów. W ramach stałej, zryczałtowanej opłaty dla Pakietu Serwisowego Premium oferowany jest szereg czynności związanych z zabudową nadwozia pojazdu:

  • usługa kontroli technicznej – sprawdzenie stanu zabudowy min. 6 razy w ciągu roku,
  • regulacja i parametryzacja po wymianie części,
  • naprawa wraz z wymianą uszkodzonych lub zużytych części zamiennych,
  • konserwacja zabudowy,
  • przygotowanie pojazdu do sezonu zimowego i letniego, m.in. przezbrajanie urządzeń myjących.

Wszystkie ww. czynności zawarte są w stałej opłacie abonamentowej wraz z kosztami dojazdu do Klienta, co oznacza, że Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Pozwala to w prosty sposób zoptymalizować koszty utrzymania, konserwacji oraz bieżących napraw posiadanego parku maszynowego.

Pakiety przeglądów serwisowych – to pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz floty pojazdów, w ramach których Klient otrzymuje przegląd pojazdów na okres od 1 roku do 3 lat wraz z robocizną, niezbędnymi materiałami oraz dojazdem. Standardowe pakiety przeglądów obejmują m.in.: wymianę oleju, wymianę filtrów, czynności regulacyjne oraz sprawdzające (m.in. badania momentu dokręcenia śrub, sprawdza nie oraz regulacja ciśnień hydraulicznych).
Naprawy i przeglądy w ramach pakietów realizowane są na miejscu u Klienta lub w jednym z wyspecjalizowanych punktów serwisowych w przeciągu 24 godzin od zgłoszenia.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu nasz autoryzowany serwis ZOELLER TECH wykonuje również szereg napraw związanych z częściowym lub całkowitym remontem pojazdu, polegającym m.in. na:

  • wymianie lub wzmocnieniu wanny zasypowej,
  • naprawie lub wymianie prasy,
  • wzmocnieniu ścian bocznych odwłoka,
  • naprawie wrzutnika,
  • przystosowaniu pojazdów do systemów wagowych,
  • piaskowaniu i malowaniu ramy podwozia i elementów zabudowy,
  • modernizacji użytkowanych pojazdów,
  • montażu dodatkowego wyposażenia, jak np.: układ centralnego smarowania, wrzutnik, urządzenie do rozcinania worków.

Serwis z pakietem szkoleń

Dodatkowym atutem oferty serwisu jest propozycja szkoleń, podczas których fachowa kadra instruktorów prezentuje innowacyjne rozwiązania technologiczne zastosowane w śmieciarkach i systemach załadowczych oraz instruuje Klientów w zakresie:

  • obsługi sprzętu (przeznaczone dla personelu obsługującego),
  • codziennej konserwacji i zasad dbałości o sprzęt.

Pojazdy zastępcze na czas naprawy

Ponadto, podążając za potrzebami i wymaganiami Klientów oraz mając świadomość, że żadne przestoje pojazdów nie są mile widziane, serwis ZOELLER TECH oferuje usługę najmu śmieciarek oraz pojazdów specjalistycznych pługo‑solarek w okresie krótko‑ i długoterminowym oraz udostępnia Klientom pojazd zastępczy w przypadku dłuższego remontu.

Zachęcamy do kontaktu z ze specjalistami serwisu pod numerem infolinii serwisowej dostępnej w całym kraju: 58 760 11 11.