Reklama

AD1A FITE 2024 [09.07-21.08.24]

Bosch, Junkers i Osram promują oszczędzanie energii

Bosch, Junkers i Osram promują oszczędzanie energii
05.08.2008, o godz. 10:23
czas czytania: około 1 minuty
0

Międzynarodowe koncerny Bosch, Junkers i Osram prowadzą kampanię edukacyjną promującą oszczędzanie energii. W Polsce merytoryczną częścią akcji o nazwie "Dom dobrej energii" i związanymi z nią badaniami społecznymi zajmuje się agencja Pegasus Public Relations.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD 1B DZIAŁKA ecoworki.pl WOOD RECYCLING

Kampania społeczna "Dom dobrej energii" ma przybliżyć społeczeństwu zagadnienia związane z energooszczędnością nowoczesne rozwiązania pomagające obniżyć ilość zużywanej energii, zmiana codziennych przyzwyczajeń oraz wybór energooszczędnych produktów i urządzeń.

Akcja realizowana jest przez kampanię medialną zachęcającą do świadomego zarządzania energią we własnym domu. W ramach działań promocyjnych została stworzona strona internetowa dostępna pod adresem www.domdobrejenergii.pl, a ponadto planowane są warsztaty prasowe oraz event w Warszawie. – "Dom dobrej energii" to kampania łącząca w sobie zarówno edukację, jak i elementy budowania wizerunku energooszczędnych produktów – podsumowuje Sławomir Chmielewski, dyrektor generalny agencji Pegasus Public Relations, która odpowiada za część merytoryczną akcji i nadzór nad badaniami społecznymi, a także realizuje ją zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internecie. Oficjalny patronat nad kampanią objęła Krajowa Agencja Poszanowania Energii.

źródło: wirtualnemedia.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

AD2 AKADEMIA BDO [16.07-25.08.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ad1d pszok [25.07-28.08.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024