Reklama

AD1A PTAK GARDEN WARSAW EXPO [19.11-19.12.24]

Najlepsze akcje edukacyjne branży wod-kan wybrane!

Najlepsze akcje edukacyjne branży wod-kan wybrane!
mat
04.10.2019, o godz. 12:26
czas czytania: około 2 minut
0

Kampanie edukacyjne przedsiębiorstw wodociągowych, w ostatnich latach, nie zamykają się już tylko w tematyce wod-kan. Zauważalny jest trend wychodzenia poza utarte schematy i łączenia treści dotyczących gospodarki wodno-ściekowej z promocją zdrowego i ekologicznego trybu życia. Najlepsze projekty w tej dziedzinie, już po raz szósty, nagrodzono w konkursie „Głośna Woda”.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1a regionalne Radomsko [31.10 – 2.12.2024]

Celem plebiscytu organizowanego przez redakcję miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja” jest przede wszystkim prezentacja lokalnych akcji edukacyjnych i wypromowanie ich dla ogółu społeczeństwa. Podczas VI edycji konkursu nagrodzono kampanie realizowane w latach 2018–2019, zwracając uwagę na całokształt działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa.

W tegorocznej edycji konkursu jury przyznało nagrody następującym przedsiębiorstwom:

  • w kategorii do 30 tys. mieszkańców – Zakład Usług Wodno-ściekowych Sp. z o.o. w Słubicach – za promowanie edukacji wodnej jako elementu szeroko rozumianej troski o środowisko, w ciekawy i przystępny sposób;
  • w kategorii od 30 tys. do 100 tys. mieszkańców – Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki Sp. z o.o. – za realizację akcji edukacyjnej, przedstawiającej trudny temat odpowiedniego korzystania z sieci kanalizacyjnej, w bardzo przystępny i spójny graficznie sposób;
  • w kategorii ponad 100 tys. mieszkańców – Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu – za konsekwentne rozwijanie długoterminowych kampanii edukacyjnych oraz inaugurowanie nowych form promocji ekologicznego i zdrowego stylu życia

Redakcja miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”, podobnie jak w latach ubiegłych, postanowiła przyznać specjalne wyróżnienie. Trafiło ono na ręce Katowickich Wodociągów S.A., za realizację kampanii „KRANÓWKA KATOWICKA. Szluknij się z kokotka”. Doceniono przede wszystkim propagowanie regionalnej kultury poprzez hasło kampanii, które można uznać za kwintesencję Górnego Śląska.

Wszyscy zwycięzcy otrzymali zaproszenia do udziału w wybranej konferencji organizowanej przez firmę Abrys w 2020 r. z dziedziny wod-kan. Dla każdego laureata przewidziano dwie wejściówki na wybraną imprezę oraz roczną prenumeratę miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”.

Więcej o nagrodzonych akcjach edukacyjnych można przeczytać w najnowszym wydaniu miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad2 odpady budowlane [04.11-03.12.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024