Proekologiczny film w kilka dni zyskał kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń w mediach społecznościowych. W spocie zainscenizowano sytuację, w której mężczyzna oceniany jest podczas randki według jego podejścia do recyklingu. Wśród nieodpowiedzialnych praktyk bohaterowie wymieniają m.in. napełnianie szklanych butelek zwrotnych innymi odpadami oraz ich zakręcanie przed wyrzuceniem do kosza.
– Ten niestandardowy sposób pokazania korzyści z kupowania piwa w butelkach zwrotnych może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci na wysypiskach, a dodatkowo zmniejszyć zużycie energii i surowców potrzebnych do produkcji butelek. To wiele korzyści, które można osiągnąć tak prostym zachowaniem jak wybór piwa w butelce zwrotnej i oddanie jej potem do sklepu lub punktu skupu, dzięki czemu możemy podreperować domowy budżet – mówi Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej. – Dbanie o czyste butelki ułatwi również pracę pracownikom browaru, którzy nie muszą odkapslowywać pustych butelek i wyciągać z nich śmieci – dodaje.
– Bardzo się cieszę, że mogliśmy wziąć udział w tak nietuzinkowym projekcie – mówi Michał Mikołajczyk z firmy Rekopol. – Propagowanie postaw proekologicznych, które przyczyniają się do zmniejszenia ilości odpadów to nasze zadanie. Rekopol, poprzez realizację o obowiązku odzysku i recyklingu dla Przedsiębiorców wprowadzających produkty w opakowaniach stara się to zdanie realizować od 15 lat.
Zobacz film, o którym mowa w informacji:
POdPOwiadacz
Komentarz #679 dodany 2016-01-26 15:04:36
bądź eko - kobiety to lubią - ja to mówię Nowak...