Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Drzewko za makulaturę

Drzewko za makulaturę
11.04.2008, o godz. 12:16
czas czytania: około 1 minuty
0

Dziennik „Polska” rozpoczął dziś redakcyjną akcję "Eko-logiczna Polska". Ma ona na celu promowanie wśród Polaków dbanie o Ziemię.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b wykroczenia 10.06 [23.04-10.06.24]

Akcja zaplanowana jest długofalowo i będzie prowadzona we wszystkich 18 tytułach zrzeszonych pod wspólną marką Polska oraz w Internecie, gdzie zostanie uruchomiona strona dedykowana akcji .

Pierwszym działaniem skierowanym do czytelników jest dwudniowa akcja "drzewo za makulaturę", która odbędzie się 18-19 kwietnia w 7 największych miastach w Polsce: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

W specjalnie wyznaczonych punktach redakcje organizują zbiórkę makulatury – za każde przyniesione 5 kg makulatury czytelnik otrzyma sadzonkę drzewa.

Akcję wspierają znani artyści, którzy zostali ambasadorami "Eko-logicznej Polski": Iwona Guzowska, Eleni, Sebastian Karpiel-Bułecka, Cezary i Katarzyna Żak, Mariusz Kiljan i Radosław Hyży. Partnerem akcji „Drzewo za makulaturę” jest RMF FM.

źródło: media2.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024