W weekendowej EKO Akcji Szkła Segregacji – już po raz drugi organizowanej przez firmy Carlsberg Polska i TESCO – uczestniczyło 30 tysięcy osób z ośmiu miast Polski, które na miejsca akcji dostarczyły łącznie około 60 ton szkła.

W zamian za przyniesione butelki, słoiki organizatorzy wręczyli w sumie 40 tysięcy sadzonek i kuponów na zielone punkty Clubcard. Celem tej wspólnej weekendowej akcji Carlsberg Polska i TESCO było budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu. Patronat obejmowała KOBA, Organizacja Odzysku.

W ubiegłą sobotę i niedzielę, 14 i 15 maja w godzinach od 10.00 do 18.00 w wybranych sklepach TESCO w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Częstochowie odbyła się zbiórka opakowań szklanych, takich jak butelki po piwie i słoiki. W zamian za przyniesienie – do specjalnie oznakowanego miejsca na parkingu sklepu – 5 opakowań szklanych, klienci otrzymywali sadzonki rośliny doniczkowej lub kupon Clubcard.

CCJ 300 x 250

– Po raz drugi zorganizowana akcja firm Carlsberg Polska i Tesco kolejny raz przyniosła bardzo dobre efekty. Cieszy nas tak duży odzew społeczny.  Imponująca frekwencja podczas akcji odzwierciedla potrzeby organizowania tego rodzaju wydarzeń edukacyjnych, dzięki którym Polacy coraz chętniej segregują odpady –  mówi Zbigniew Skowronek, Dyrektor ds. Handlowych w KOBA, Organizacji Odzysku S.A.


 

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj