FAQ

Pytania i odpowiedzi

  1. Czym są treści premium w serwisie portalkomunalny.pl

 Treści premium dostępne w serwisie portalkomunalny.pl to:

  • pełne wersje artykułów z wydania papierowego Przeglądu Komunalnego, Wodociągów-Kanalizacji, Zieleni Miejskiej oraz Energii i Recyklingu
  • wiarygodne i sprawdzone informacje branżowe z kraju i ze świata
  • przykłady nowoczesnych rozwiązań i technologii branżowych
  • interpretacje prawa dotyczące najważniejszych obszarów gospodarki komunalnej w tym komentarze do ustaw, wyjaśnienia
  • wywiady i rozmowy on-line
  • forum wymiany doświadczeń

Treści przedstawione w serwisie gwarantują dostęp do kompleksowej wiedzy i informacji branżowych. Autorami artykułów są znani w branży eksperci reprezentujący firmy branżowe, instytucje naukowe oraz członkowie organizacji branżowych. Prezentowane przez nas treści są sprawdzone, rzetelne i obiektywne.

  1. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do treści premium?

Możesz wykupić pojedynczy artykuł i zapłacić za niego smsem, w odpowiedzi zwrotnej otrzymasz kod dostępu, który należy wpisać w wyznaczonym polu. Polecamy wybrać dostęp miesięczny lub roczny.

W przypadku dostępu miesięcznego możesz skorzystać z opcji:

  • dostępu miesięcznego nie odnawialnego, który wygaśnie po okresie na który został opłacony
  • dostępu miesięcznego odnawialnego, który będzie odnawiał się automatycznie co miesiąc i będzie aktywny do momentu złożenia rezygnacji z dostępu
  • dostępu całorocznego.
  1. Otrzymany kod SMS nie działa, co mam zrobić?

Jeśli po wprowadzeniu poprawnego kodu SMS artykuł pozostanie nadal zablokowany wyślij na e-mail prenumerata@abrys.pl informacje o tym, który artykuł chciałeś zakupić, wraz z otrzymanym kodem sms. Odpowiedź zwrotna zostanie wysłana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -16.00.

  1. Kiedy otrzymam dostęp do zakupionych treści?

Dostęp do zakupionych treści premium udzielany jest automatycznie na podstawie potwierdzenia płatności w systemie. Na wskazany przy rejestracji adres e-mail otrzymasz indywidualny login i hasło. Jeśli mimo potwierdzenia płatności Twój dostęp nie został przyznany, skontaktuj się z nami  wysyłając e-mail na adres: prenumerata@abrys.pl. Odpowiedź zwrotna zostanie wysłana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -16.00.

  1. Czy zamawiając dostęp do treści premium otrzymam dostep do wcześniejszych (archiwalnych) artykułów?

Wykupując dostęp do treści premium będziesz miał dostęp do treści od momentu jego wykupienia.

  1. W jaki sposób mogę zamówić fakturę Vat?

Podczas procesu zakupu należy wybrać pole: Chcę otrzymać fakturę oraz uzupełnić w formularzu dane niezbędne do wystawienia faktury Vat. Jeśli zapomniałeś zaznaczyć swój wybór skontaktuj się z nami na adres: prenumerata@abrys.pl i podaj swoje dane do faktury.

  1. Kto jest administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Abrys Sp. z o.o, z siedzibą w Poznaniu, 60-124, ul. Daleka 33.

Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych (marketing bezpośredni swoich towarów i usług).W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą mailową/zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego dane osobowe będą przetwarzane także w tym celu.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę (wysyłając żądanie na adres e-mail: rodo@abrys.pl). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. Jak mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

Z Działem Obsługi Klienta możesz się skontaktować dzwoniąc na numer: 728 973 098, 881 932 991 w dni robocze w godzinach od 8.00 – 16.00, lub pisząc wiadomość na e-mail prenumerata@abrys.pl