Reklama

AD1A ENVICON 2024 [25.11-10.12.24]

Hybrydy w USA mniej popularne

Hybrydy w USA mniej popularne
27.01.2009, o godz. 11:31
czas czytania: około 1 minuty
0

Wbrew temu co zapowiadano na początku ubiegłego roku, rynek aut hybrydowych w Stanach Zjednoczonych zanotował 9,9-procentowy spadek sprzedaży.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1a regionalne Radomsko [31.10 – 2.12.2024]

Na początku zeszłego roku oczekiwano, że 2008 rok będzie najlepszym w historii dla aut hybrydowych. Jednak kryzys dał się we znaki również na rynku aut hybrydowych.

Średni spadek sprzedaży na rynku samochodów o napędzie hybrydowym wyniósł 9,9 %, ale układ sił na rynku pozostał taki sam. Toyota zamknęła ubiegły rok bezkonkurencyjną sprzedażą na poziomie 241 tys. aut, podczas gdy Honda osiągnęła poziom tylko 31 tys sztuk, a trzeci w stawce Ford wypuścił ze swoich salonów już zaledwie 20 tys. samochodów, tym samym zanotował największy spadek sprzedaży na rynku, wynoszący 22 %.

Mimo tak czarnego okresu, znaleźli się tacy, którzy nie mają powodów do narzekań. I tak Nissan zanotował 5-procentowy wzrost zainteresowania jego autami hybrydowymi, a General Motors pobiło wszelkie rekordy popularności kończąc rok ze wzrostem sprzedaży wynoszącym 179 % – co było niewątpliwie wynikiem debiutu nowych aut tego koncernu, w segmencie samochodów hybrydowych w 2008 roku.

źródło: mototarget.pl


Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

AD1A ENVICON 2024 [25.11-10.12.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ZM WEBINAR6 Fundacja Sendzimira [25.11-18.12.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024