Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

IKEA wzorem recyklingu w Polsce

IKEA wzorem recyklingu w Polsce
kb
23.10.2015, o godz. 9:42
czas czytania: około 2 minut
0

IKEA Centres Poland otrzymała nagrodę PRCH Retail Awards w kategorii Kampania CSR Centrum Handlowego Roku 2015. Jury doceniło organizowaną przez firmę akcję „Recykling na wielką skalę”, której celem było zwrócenie uwagi na problem ochrony środowiska i segregacji odpadów.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b wykroczenia 10.06 [23.04-10.06.24]

Akcja „Recykling na wielką skalę” towarzyszyła procesowi rozbiórki dawnego budynku IKEA w Bielanach Wrocławskich. Materiały pochodzące z demontażu sklepu zostały zabezpieczone i ponownie przetworzone w Parku Handlowym Bielany.

– Powstałe w ramach przebudowy centrum handlowego Bielany odpady (głównie stal, beton, elementy elektryczne) zostały aż w 90% ponownie użyte przy budowie nowej części obiektu Aleja Bielany. Akcji towarzyszyły również liczne działania mające na celu aktywizację dzieci i dorosłych, wśród których znalazły się między innymi darmowe warsztaty oraz casting do nietypowej sesji modowej – opisuje akcję Tomasz Arent, Marketing Manager IKEA Centres Poland.

Fakt ponownego wykorzystania aż 90 proc. materiałów z tego obiektu zainspirował dyrekcję Parku Handlowego Bielany do zorganizowania wielu projektów o tematyce proekologicznej i społecznej. W ich ramach powstała m.in. niepowtarzalna sesja zdjęciowa „Recykling jest w modzie” zorganizowana w starym budynku sklepu IKEA. Niezwykła sceneria podkreślała projekty strojów wrocławskich artystów i studentów ASP wykonanych z materiałów do recyklingu.

Zorganizowano także warsztaty plastyczno-recyklingowe, które odbyły się w niemal 40 przedszkolach na terenie Wrocławia i gminy Kobierzyce. Ponad tysiąc maluchów uczyło się, jak segregować odpady i tworzyć z pozornie niepotrzebnych rzeczy nowe, funkcjonalne przedmioty, a na koniec otrzymało pamiątkowe zakładki do książek, zachęcające do recyklingu.

Kategoria „Kampania CSR Centrum Handlowego Roku 2015” dotyczy działań podjętych w okresie pomiędzy 1 stycznia 2013 r. a 31 grudnia 2014 r., będących elementem szerszej strategii biznesowej firmy, uwzględniającej interesy i wartości społeczne oraz ochronę środowiska. Dotyczy to działań takich jak: inicjatywy charytatywne, promocja i profilaktyka zdrowia, ochrona środowiska, promocja odpowiedzialności społecznej biznesu oraz wydarzeń, które podejmują tematykę szeroko pojmowanego interesu społecznego lub stylu życia.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024