1 / 3

Kampania Wodociągów Kieleckich, towarzysząca akcji „Obudź się! Czas się włączyć”, została wyróżniona w konkursie Kryształy PR-u w kategorii Najlepsza promocja projektów unijnych.

Celem konkursu Kryształy PR jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań. Wodociągi Kieleckie zostały wyróżnione za akcję „Obudź się! Czas się włączyć”, której celem jest przekonanie mieszkańców do włączania swoich domów do nowej kanalizacji zbudowanej dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej. W ramach akcji wodociągi m.in. zorganizowały happeningi w Kielcach i Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni, uruchomiły specjalną zakładkę na swojej stronie internetowej oraz profil na Facebooku a także zamówiły komiks promocyjno-edukacyjny dla dzieci „Kielecka przygoda Harry’ego i Wodniony”.

Nagroda jest dowodem, że warto się starać nie tylko o realizację wielkich inwestycji, ale też o ich promocję. Kładziemy setki kilometrów rur nie po to, żeby leżały pod ziemią, ale żeby służyły ludziom i aby z cywilizacyjnych udogodnień korzystało jak najwięcej osób – komentuje Henryk Milcarz, prezes Wodociągów Kieleckich.

MTP 300 x 250

Tegoroczne Kryształy PR-u zostały przyznane w Krakowie podczas XI Ogólnopolskiej Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Jak informują organizatorzy, co roku w konferencji bierze udział ponad 150 uczestników, głównie prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w sektorze publicznym. Od 2011 r. konferencji towarzyszy konkurs Kryształy PR-u, wyróżniający najbardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania i realizacje projektów z obszaru PR-u.

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj