Ważną nowością jest Biuro Obsługi Klienta on-line. – Chodzi o to, by z klientem rozmawiać – mówią w ostrowskiej firmie. Dodają, że chodzi tu także o przekazywanie uwag i opinii o pracy spółki. Kontakt z BOK zapewnia specjalny kwestionariusz kontaktowy – informacje z niego trafiają natychmiast na komputery pracowników biura.
Na mniej skomplikowane pytania pracownicy BOK odpowiedzą natychmiast. Na te wymagające szczegółowych wyjaśnień tak szybko, jak tylko się da – nigdy dłużej niż jeden dzień roboczy. Dzięki systemowi publikacji treści nowe komunikaty i istotne dla mieszkańców informacje będą natychmiast na stronie pojawiać się na stronie.
– Chcemy, by stała się platformą wymiany informacji między nami i klientami. Chcemy nie tylko czekać na uwagi klientów, ale także przypominać im o obowiązujących zasadach ochrony środowiska. – mówi Andrzej Strykowski, prezes ZOiGO MZO SA.
źródło: ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Komentarze (0)