Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Od uzdatniania do oczyszczania

Od uzdatniania do oczyszczania
02.01.2015, o godz. 11:01
czas czytania: około 2 minut
0

Oprócz przedsięwzięć inwestycyjnych, wiele spółek zajmujących się uzdatnianiem wody i oczyszczaniem ścieków zastanawia się nad organizacją wydarzenia skierowanego do lokalnej społeczności. Ważne jest bowiem kształtowanie postaw mieszkańców związanych z racjonalną gospodarką wodną i ochroną wód. Wszystkie przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne, zainteresowane działaniami edukacyjnymi w tym zakresie, zachęcamy do przyłączenia się do ogólnopolskiej akcji „Od uzdatniania do oczyszczania”.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b wykroczenia 10.06 [23.04-10.06.24]

W jej ramach oferujemy m.in. zorganizowanie kreatywnych warsztatów edukacyjnych o wodzie i ściekach oraz przygotowanie publikacji poświęconej oczyszczaniu ścieków i uzdatnianiu wody na terenie działalności przedsiębiorstwa. Możemy również przygotować dedykowany Państwa klientom zeszyt specjalny, który poza przekazem treści edukacyjnych, będzie nośnikiem pozytywnych informacji o firmie. Proponujemy także opracowanie komiksu dotyczącego działalności firmy oraz przeprowadzenie gry miejskiej „Śladami inspektora Zawora”. Inspektor Zawór to emerytowany pracownik zakładu oczyszczania ścieków, który został uprowadzony zaraz po tym, jak odkrył wielką aferę ekologiczną, związaną z nielegalnym odprowadzaniem ścieków. Zadaniem uczestników będzie rozwikłanie zagadki zniknięcia inspektora i zakończenie degradacji środowiska. Gra ma na celu edukację ekologiczną społeczeństwa w zakresie oczyszczania ścieków i uzdatniania wody poprzez zabawę oraz integrację mieszkańców z podmiotami dostarczającymi wodę i oczyszczającymi ścieki.

Inicjatywy podjęte w ramach akcji zostaną opisane na łamach miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”, w portalach: www.portalkomunalny.pl i www.zielonalekcja.pl, a chętne do współpracy przedsiębiorstwa otrzymają także egzemplarze naszego czasopisma.

Firma Abrys w 2014 r. zorganizowała m.in. ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na rzecz przeciwdziałania niskiej emisji „Misja-emisja”, konkurs „Głośna woda” na akcję edukacyjną w przedsiębiorstwach wodociągowo-kanalizacyjnych oraz towarzyszącą mu debatę podczas Targów Wod-Kan, a także gminny piknik edukacyjny promujący selektywną zbiórkę odpadów w Kole. Ponadto przygotowała elektroniczny przewodnik po ścieżkach na obszarach Natura 2000, biuletyn o gospodarowaniu na obszarach Natura 2000, „Samorządowy Poradnik Przyrodniczy” i podjęła wiele innych działań z zakresu edukacji ekologicznej.

Pomysłów na nieszablonowe działania z zakresu edukacji ekologicznej mamy sporo, zatem chętne do współpracy przedsiębiorstwa prosimy o kontakt: Małgorzata Masłowska-Bandosz, [email protected], 61 655 81 62.

Przygotujemy dla Państwa ofertę „szytą na miarę”. Akcja trwa od 1 stycznia do końca grudnia 2015 r.

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024