Tak ważne przedsięwzięcie o międzynarodowej skali, jak Igrzyska Olimpijskie 2008 w Pekinie odbiły się echem nawet w pozornie oddalonej branży – ceramice łazienkowej. Koncern Roca wyposażył łazienkowe obiekty olimpijskie w zabawne umywalki.

Wraz z Javierem Mariscalem, liderem w dziedzinie kreatywnego designu, koncern stworzył unikatową, limitowaną serię umywalek o niepowtarzalnym stylu, inspirowaną Igrzyskami. Javier Mariscal zasłynął jako grafik i designer po projekcie Bar Cel Ona, promującym jego rodzinne miasto. Cały świat zna jego dwa sztandarowe projekty: maskotkę na Olimpiadę 1992 w Barcelonie oraz maskotkę na Expo 2000 w Hanowerze.

Projektant ten prostą, geometryczną ceramikę Roca ozdobił oryginalnymi, zabawnymi rysunkami przedstawiającymi popularne konkurencje sportowe, zmieniając ją tym samym w prawdziwie olimpijskie mistrzostwo. Umywalki stały się areną rywalizacji, a woda wypływająca z baterii wydaje się błogosławieństwem dla atletów biorących udział w zawodach. Przynosi ukojenie po wyczerpującym wysiłku i orzeźwia zmęczonych sportowców.
 
Do stworzenia limitowanej, olimpijskiej kolekcji wykorzystano cztery popularne modele umywalek, zamieniając je w kort tenisowy, boisko piłki nożnej, bieżnię i basen. Zabawne ludziki, znak rozpoznawczy Mariscala, cechuje nowoczesność i  minimalistyczny styl doskonale prezentujący się we współczesnych łazienkach. 

Eko lokator Gdansk 300 x 250

źródło i fot.: www.roca.pl

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj