Prawie 30 tysięcy uczestników, 42 tony zebranego szkła oraz 37 tysięcy rozdanych roślin to wynik ekologicznej akcji zorganizowanej w ostatni weekend w wybranych placówkach sieci sklepów Biedronka wspólnie z Carlsberg Polska.

Akcja miała na celu zwiększanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów, szczególnie w kontekście segregacji opakowań szklanych. Opakowania, takie jak butelki czy słoiki, zbierane były 22 i 23 czerwca na parkingach sklepów – w specjalnie oznakowanych namiotach – znajdujących się w 20 miastach Polski, tj. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Tarnowie, Zamościu, Lubinie, Szczecinie, Słupsku, Katowicach, Oświęcimiu, Lublinie, Płocku, Łodzi, Sieradzu, Włocławku, Legionowie, Gdańsku, Toruniu i Bydgoszczy.

Wśród kilku tysięcy uczestników akcji „Pielęgnujemy EkoZwyczaje” przeprowadzana została EKOAnkieta na temat zachowań i potrzeb klientów, szczególnie w kontekście segregacji zużytych opakowań. Opracowaniem wyników badań zajmie się Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie.


 

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj