Poznańskie przedsiębiorstwo, które zajmuje się produkcją, montażem drzwi i okien, słynie z inwestowania w wysokiej jakości materiały, pozyskiwane w konkurencyjnych cenach, oraz ze sprawnie działającego serwisu. Doceniają to klienci AMB Babst – generalni wykonawcy, którzy dbają o swój wizerunek i chcą uniknąć reklamacji oraz skarg od deweloperów. – Nie dążymy do obniżenia kosztów materiałów, jeśli miałoby to negatywny wpływ na produkcję. Oszczędności uzyskujemy dzięki odpowiedniemu doborowi dostawców – staramy się ich wybierać w taki sposób, aby utrzymać jak najwyższą jakość produktów przy korzystnych stawkach. Wiemy, że klienci to docenią – mówi Mikołaj Babst, prezes Zarządu firmy AMB Babst.Dobre wyniki finansowe są dowodami na skuteczność tej strategii, która z roku na rok przynosi coraz lepsze rezultaty. Dbałość o zachowanie atrakcyjnych cen i redukcję niepotrzebnych kosztów dotyczy nie tylko produkcji i usług montażowych, ale również decyzji finansowych podejmowanych przez właściciela firmy. Mają one fundamentalne znaczenie dla realizacji przyjętych strategii rozwojowych. – Gdy pojawiła się potrzeba pozyskania dodatkowych środków na zakup większej partii materiałów produkcyjnych, zacząłem szukać bezpiecznej, ale zarazem najtańszej opcji. W pierwszej kolejności odwiedziłem bank, którego jestem wieloletnim klientem. Tam dowiedziałem się o możliwości sfinansowania inwestycji w ramach JEREMIE. Uznałem, że to dobry pomysł – podkreśla prezes Zarządu AMB Babst. Wybór innowacyjnego źródła finansowania, jakim jest JEREMIE, zapewnił firmie dodatkowe profity w postaci m.in. większego bezpieczeństwa i niższych kosztów. – Ważne było dla nas to, że mogliśmy wykazać mniejsze zabezpieczenie kredytu. Ponadto nie musieliśmy pokrywać marży, która w przypadku zwykłej oferty bankowej byłaby bardzo...