Jakość po pierwsze
Tatrzańskie Przedsiębiorstwo Komunalne TESKO Sp. z o.o. w swojej działalności kieruje się dwoma głównymi zasadami. Są nimi kompleksowa obsługa klientów na najwyższym poziomie oraz harmonijne współistnienie ze środowiskiem naturalnym.
Celem TESKO jest takie sterowanie działaniami firmy, które pozwoli chronić środowisko naturalne i zdrowie mieszkańców, oferując usługi najwyższej jakości. Elementem tej strategii było uzyskanie przez TESKO, jako pierwszej w kraju firmy działającej w zakresie gospodarki komunalnej, certyfikatu zintegrowanego systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001 oraz systemu zarządzania jakością zgodnego z normą 9002.
TESKO zdecydowało się na wprowadzenie tego systemu, gdyż był on szansą na usprawnienie zarządzania, w tym organizacji i systemu kontroli, zwiększenie konkurencyjności firmy i jej bezpieczeństwa prawnego. Istotnym czynnikiem był także wzrost zaufania opinii publicznej i władz samorządowych do firmy oraz pozytywne postrzeganie przedsiębiorstwa przez klientów z uwagi na jego stabilność i realizację celów ekologicznych. Podejmowanie działań zgodnych z normami ISO pozwoliło także na minimalizowanie sytuacji awaryjnych w firmie, dzięki zastosowaniu najlepszych dostępnych rozwiązań techniczno-organizacyjnych i redukcj...
Celem TESKO jest takie sterowanie działaniami firmy, które pozwoli chronić środowisko naturalne i zdrowie mieszkańców, oferując usługi najwyższej jakości. Elementem tej strategii było uzyskanie przez TESKO, jako pierwszej w kraju firmy działającej w zakresie gospodarki komunalnej, certyfikatu zintegrowanego systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z normą ISO 14001 oraz systemu zarządzania jakością zgodnego z normą 9002.
TESKO zdecydowało się na wprowadzenie tego systemu, gdyż był on szansą na usprawnienie zarządzania, w tym organizacji i systemu kontroli, zwiększenie konkurencyjności firmy i jej bezpieczeństwa prawnego. Istotnym czynnikiem był także wzrost zaufania opinii publicznej i władz samorządowych do firmy oraz pozytywne postrzeganie przedsiębiorstwa przez klientów z uwagi na jego stabilność i realizację celów ekologicznych. Podejmowanie działań zgodnych z normami ISO pozwoliło także na minimalizowanie sytuacji awaryjnych w firmie, dzięki zastosowaniu najlepszych dostępnych rozwiązań techniczno-organizacyjnych i redukcj...