Jesteśmy profesjonalistami
Z Grażyna Gębalą, dyrektor filii francuskiej firmy Compte R w Polsce, rozmawia Urszula Wojciechowska
Kiedy została utworzona w Polsce filia francuskiej firmy Compte R i w jakim celu?
Najpierw dlaczego. Chcieliśmy być blisko klienta i zapewnić mu produkty oraz usługi na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Nasze ponad 100-letnie doświadczenie (w tym roku firma Compte R obchodzi 120 lat istnienia) pozwala nam stwierdzić, ze jesteśmy jednym z wiodących producentów kotłów wodnych o mocy od 250 do 5000 kW na odpady drewniane i biomasę w Europie.
Filia polska – Compte R Polska – której mam przyjemność być dyrektorem, powstała w Krakowie w 2006 r., aby spełnić oczekiwania klientów od wielu lat użytkujących nasze kotły, zainstalowane przez pośrednika głównie w zachodnio-północnej Polsce. Zdecydowaliśmy się otworzyć filię, aby zbliżyć się do klienta, zapewnić mu szybki, fachowy serwis, doradztwo techniczne oraz dostęp do informacji w języku polskim. Chcieliśmy być przy kliencie bez pośredników, żeby zagwarantować mu poczucie bezpieczeństwa pod względem handlowym, technicznym i serwisu posprzedażnego. Często dajemy gwarancję wieloletnią. To sporo czasu. Zdajemy sobie sprawę, ze jakość naszego serwisu przyczynia się w znacznym stopniu do naszej renomy.
Zrozumieliśmy więc, że musimy być obecni na rynku polskim, wspomagając naszych klientów. Jednocześnie stwierdziliśmy, że polski rynek jest rozwojowy dla naszych produktów (stały wzrost kos...
Kiedy została utworzona w Polsce filia francuskiej firmy Compte R i w jakim celu?
Najpierw dlaczego. Chcieliśmy być blisko klienta i zapewnić mu produkty oraz usługi na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Nasze ponad 100-letnie doświadczenie (w tym roku firma Compte R obchodzi 120 lat istnienia) pozwala nam stwierdzić, ze jesteśmy jednym z wiodących producentów kotłów wodnych o mocy od 250 do 5000 kW na odpady drewniane i biomasę w Europie.
Filia polska – Compte R Polska – której mam przyjemność być dyrektorem, powstała w Krakowie w 2006 r., aby spełnić oczekiwania klientów od wielu lat użytkujących nasze kotły, zainstalowane przez pośrednika głównie w zachodnio-północnej Polsce. Zdecydowaliśmy się otworzyć filię, aby zbliżyć się do klienta, zapewnić mu szybki, fachowy serwis, doradztwo techniczne oraz dostęp do informacji w języku polskim. Chcieliśmy być przy kliencie bez pośredników, żeby zagwarantować mu poczucie bezpieczeństwa pod względem handlowym, technicznym i serwisu posprzedażnego. Często dajemy gwarancję wieloletnią. To sporo czasu. Zdajemy sobie sprawę, ze jakość naszego serwisu przyczynia się w znacznym stopniu do naszej renomy.
Zrozumieliśmy więc, że musimy być obecni na rynku polskim, wspomagając naszych klientów. Jednocześnie stwierdziliśmy, że polski rynek jest rozwojowy dla naszych produktów (stały wzrost kos...