Kreatywne kampanie na rzecz bezdomnych zwierząt
Kreatywne kampanie na rzecz bezdomnych zwierząt
Wiek i stan zdrowia wielu zwierząt przebywających w schroniskach zniechęca potencjalnych opiekunów do adopcji. Jednocześnie skazuje gminy na konieczność wieloletniego opłacania kosztów utrzymania zwierzęcych seniorów. Jednym ze sposobów na zmianę tej sytuacji jest pomysł na kreatywną kampanię promocyjną na rzecz zwierząt, która zachęci do współpracy firmy oraz miejskie spółki.
Czy można coś zrobić, by zmienić sposób postrzegania bezdomnych czworonogów w podeszłym wieku i zachęcić ludzi do ofiarowania im domów? Możliwości działania jest wiele, czego dowodzą skuteczne kampanie promocyjne zorganizowane przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce ? Schronisko dla bezdomnych zwierząt we Wrocławiu, Miejskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Zielonej Górze i fundacje współpracujące z łódzkim MPO.
Herosi jeżdżą autobusami
Z autobusu nr 140 wychodzi zwykły człowiek, lecz gdy przekracza próg azylu, na jego ramionach pojawia się czerwony płaszcz superbohatera. Przemierza korytarz schroniska dla zwierząt przy akompaniamencie muzyki rodem z filmów przygodowych, aby w końcu zatrzymać się przed jednym z boksów. Z triumfalnym uśmiechem otwiera jego drzwi i zabiera ze sobą uszczęśliwionego psiego staruszka. ?Ty też możesz stać się superbohaterem? ? mówi lektor do widzów zgromadzonych we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty oraz pasażerów autobus...