Nowa odsłona akcji „20 stopni”
Z początkiem listopada ruszyła kolejna edycja kampanii „20 stopni”, zachęcającej do oszczędzania ciepła systemowego. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest Izba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie. W kampanię włączają się dostawcy ciepła z całej Polski.
To już trzecia edycja akcji edukacyjnej „20 stopni”, której celem jest zachęcenie Polaków do racjonalnego korzystania z ciepła. Zeszłoroczna sytuacja na rynku paliw uświadomiła wszystkim, że odpowiedź na pytanie, czy warto oszczędzać energię, jest oczywista. Na wagę złota okazały się podpowiedzi, jak można to robić właściwie.
Edukacja
Jeden z komentarzy pod poradami udostępnionymi w mediach społecznościowych wskazuje, że edukacja rzeczywiście przynosi efekty. „Właśnie otrzymałam rozliczenie za 2022 r. i dzięki edukacji na Państwa profilu, otrzymałam nadpłatę wysokości 660 złotych. Wystarczyło skręcić grzejniki na 3, reagować na temperaturę na zewnątrz i przed wyjazdami, i to się stało samo! Dzięki” – pisze pani Wioleta. Organizatorzy kampanii uczą oszczędzania nie tylko w budynkach mieszkalnych. Oszczędzać warto także w pracy, o czym przekonuje jedna z ekspertek kampanii – Karolina Nowicka, blogerka znana jako Pani od Oszczędzania, która wskazuje, że ograniczenie temperatury do 20 stopni to oszczędność na wielu płaszczyznach – ma dobry wpływ nie tylko na nasze ...