Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii outdoorowej „Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.” Jej głównym zadaniem jest edukacja ekologiczna i popularyzacja prostych, ekologicznych działań. Dzięki nim każdy z nas może we własnym domu, w firmie czy urzędzie chronić środowisko, oszczędzać surowce, wyłączać nieużywane urządzenia, czy w końcu segregować odpady i stosować recykling. Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2, by wspomóc walkę z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi. Akcja będzie trwała do czerwca 2008 r. i obejmie 13 największych miast, w których plakaty będą eksponowane na 1000 bilbordach i citylightach (firmy Clear Channel). Plakaty kampanii zaprojektował non profit Andrzej Pągowski, stale współpracujący z Fundacją. Dofinansowanie otrzymano z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz z firmy Vattenfall Poland. Fundacja Nasza Ziemia prowadzi także komplementarną kampanię edukacyjną w telewizji, Internecie oraz w szkołach w całej Polsce. Szczegóły znajdują się na stronach www.naszaziemia.pl oraz www...