Pomóżmy Ziemi
W czasie kampanii „Sprzątanie świata – Polska 2006” do działań inspirowało hasło „Pomóżmy Ziemi”. Odbyła się ona w dniach 15-17 września i zainicjowała II edycję całorocznego Programu Publicznej Edukacji Ekologicznej.
Tegoroczna akcja pod względem ilości uczestników i rozmachu działań była przedsięwzięciem największym od 13 lat – wg pierwszych danych ponad 1 mln wolontariuszy „sprzątało świat” w Polsce. Ostateczna liczba uczestników i efekty ich działań będą znane po otrzymaniu wszystkich sprawozdań.
Aż 1,2 tys. urzędów gminnych i miejskich, szkół, kół, organizacji, drużyn harcerskich i innych było organizatorami lokalnych akcji. W kampanii wzięło udział 2,5 tys. współorganizujących i partnerskich organizacji i instytucji. Zebrano, posegregowano i oddano do zagospodarowania 21 tys. ton odpadów oraz zlikwidowano 2,5 tys. „dzikich wysypisk”.
W telewizji ponad 600 razy wyemitowano spot edukacyjny, w prasie ukazało się 350 informacji i relacji, w radiu 250 emisji spotów edukacyjnych i wystąpień, natomiast w Internecie ukazało się 34 tys. stron prezentujących treści edukacyjne, zainicjowanych i związanych z kampanią.
W ramach wrześniowej akcji ambasadorzy 33 państw sprzątali w Warszawie brzegi Wisły w pierwszym „Ambassadors Clean Up Poland”, a 70 zakładów karnych zaangażowało si...
Tegoroczna akcja pod względem ilości uczestników i rozmachu działań była przedsięwzięciem największym od 13 lat – wg pierwszych danych ponad 1 mln wolontariuszy „sprzątało świat” w Polsce. Ostateczna liczba uczestników i efekty ich działań będą znane po otrzymaniu wszystkich sprawozdań.
Aż 1,2 tys. urzędów gminnych i miejskich, szkół, kół, organizacji, drużyn harcerskich i innych było organizatorami lokalnych akcji. W kampanii wzięło udział 2,5 tys. współorganizujących i partnerskich organizacji i instytucji. Zebrano, posegregowano i oddano do zagospodarowania 21 tys. ton odpadów oraz zlikwidowano 2,5 tys. „dzikich wysypisk”.
W telewizji ponad 600 razy wyemitowano spot edukacyjny, w prasie ukazało się 350 informacji i relacji, w radiu 250 emisji spotów edukacyjnych i wystąpień, natomiast w Internecie ukazało się 34 tys. stron prezentujących treści edukacyjne, zainicjowanych i związanych z kampanią.
W ramach wrześniowej akcji ambasadorzy 33 państw sprzątali w Warszawie brzegi Wisły w pierwszym „Ambassadors Clean Up Poland”, a 70 zakładów karnych zaangażowało si...