Silnik, rama, niezawodność są atutami Isuzu
Japoński koncern Isuzu Trucks to największy w tym kraju wytwórca pojazdów użytkowych oraz jeden z największych graczy w tym segmencie na świecie. W Polsce reprezentuje go firma Aster.
Koncern może pochwalić się najdłuższą historią spośród innych japońskich podmiotów z tego sektora. Obecnie sprzedaje samochody dostawcze i ciężarowe na terenie Europy poprzez autoryzowaną sieć dealerską, do której należy również firma PH ASTER Sp. z o.o.
W 2017 r. Isuzu wprowadziło do swojej oferty zmodernizowaną gamę pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Nowy silnik, charakteryzujący się bardzo kompaktową zabudową i niską masą własną, umożliwia eksploatację bez dodatku Ad-Blue (spełnia normę emisji spalin Euro6b). Pozwoliło to zredukować masę własną podwozia, która w modelu M21 Ground ? dla najkrótszego rozstawu osi ? wynosi 1747 kg i uzyskać realną ładowność zabudowanego podwozia na poziomie od 1100 do 1200 kg.
Równolegle oferowana jest gama podwozi DMC 3,5 tony z silnikiem 3-litrowym, spełniającym normę emisji spalin Euro VI wraz z układem Ad-Blue. Te podwozia mają szerokie spektrum rozstawu osi, umożliwiające wykonanie zabudów od 3700 do 6040 mm.
Podwozia powyżej 3,5 tony DMC są montowane jako modele M55, P65 i P75. Unikatową cechą w gamie Isuzu jest możliwość zaoferowania w pojazdach o masie całkowitej 7,5 t silnika o pojemności 5,2 l i mocy 190 KM. Takie rozwiązanie zapewnia wyjątkową trwałość i elastyczność jedno...