Globalną kampanię edukacyjną rozpoczęło przedsiębiorstwo Sony Pictures Television. We wszystkich swoich kanałach w 177 krajach (45 sieci w 30 językach) pojawiają się spoty „Picture This”, w których uwaga skupia się na różnych kwestiach zrównoważonego rozwoju, dążąc do zwiększenia ogólnego zaangażowania społecznego w tym zakresie.

W zależności od kraju, promowane są: poprawa zbiórki i recyklingu tekstyliów postkonsumenckich (Wielka Brytania), idea właściwej segregacji odpadów i nabywania produktów pochodzących z recyklingu (Polska), zaangażowanie w upcykling (Włochy), stosowanie zrównoważonych produktów w celu zmniejszenia ilości składowanych odpadów (Niemcy), wyrobienie nawyków segregacji, ponownego użycia i recyklingu odpadów (Rosja).

Jesteśmy przekonani, że to przesłanie dotrze do naszych widzów, inspirując ich do zaangażowania się i wsparcia wymagających tego obszarów – komentuje Eric Berger, wiceprezes firmy.

MTP 300 x 250

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj