Reklama

AD1A STIHL [01.04-21.04]

Sony angażuje się w promocję zrównoważonego rozwoju

Sony angażuje się w promocję zrównoważonego rozwoju
łw
28.12.2015, o godz. 6:15
czas czytania: około 1 minuty
0

Globalną kampanię edukacyjną rozpoczęło przedsiębiorstwo Sony Pictures Television. We wszystkich swoich kanałach w 177 krajach (45 sieci w 30 językach) pojawiają się spoty „Picture This”, w których uwaga skupia się na różnych kwestiach zrównoważonego rozwoju, dążąc do zwiększenia ogólnego zaangażowania społecznego w tym zakresie.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

W zależności od kraju, promowane są: poprawa zbiórki i recyklingu tekstyliów postkonsumenckich (Wielka Brytania), idea właściwej segregacji odpadów i nabywania produktów pochodzących z recyklingu (Polska), zaangażowanie w upcykling (Włochy), stosowanie zrównoważonych produktów w celu zmniejszenia ilości składowanych odpadów (Niemcy), wyrobienie nawyków segregacji, ponownego użycia i recyklingu odpadów (Rosja).

Jesteśmy przekonani, że to przesłanie dotrze do naszych widzów, inspirując ich do zaangażowania się i wsparcia wymagających tego obszarów – komentuje Eric Berger, wiceprezes firmy.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024