Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Turystyczny Oscar dla Hydropolis

Turystyczny Oscar dla Hydropolis
PU
26.11.2021, o godz. 13:36
czas czytania: około 2 minut
0

Wrocławskie centrum wiedzy o wodzie Hydropolis otrzymało tytuł najlepszego produktu turystycznego 2021 roku. Złoty Certyfikat wręczany przez Polską Organizację Turystyczną to najważniejsza nagroda w polskiej branży turystycznej, przyznawana za wkład w rozwój tego sektora usług w kraju.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b Biuro Rozwoju Gdańska – rekrutacja [26.04.24-25.05.24]

Konkurs na „Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT” organizowany przez Polską Organizację Turystyczną ma na celu wyłonienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów miejsc w Polsce, a także ich popularyzację. Tegoroczne wyróżnienie trafiło do Hydropolis – jedynego w Polsce centrum wiedzy o wodzie i jednego z nielicznych tego typu miejsc na świecie. Wrocławska atrakcja w grudniu będzie świętować swoje szóste urodziny. Do tej pory miejsce odwiedziło ponad 1,5 mln zwiedzających.

– Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej to jak Oscar w branży filmowej. Nie ma większego wyróżnienia w polskiej turystyce. Jesteśmy dumni tym bardziej, że nagroda trafiła do nas w niezwykle trudnym czasie pandemii. To pokazuje, jak silną marką jest Hydropolis – mówi Marcin Garcarz, wiceprezes MPWiK we Wrocławiu.

Gwiazda regionu

W październiku tego roku wrocławskie centrum wiedzy o wodzie zostało uznane przez Dolnośląską Organizację Turystyczną za „turystyczną gwiazdę regionu”. To stało się przepustką do ubiegania się o kolejną nagrodę, ponieważ Złote Certyfikaty POT przyznawane są atrakcjom turystycznym, które wcześniej zostały docenione na szczeblu regionalnym.

– Dziękujemy kapitule konkursowej za to szczególne wyróżnienie, które z pewnością doda nam energii do dalszej pracy. Szczególnie, że nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu jest kampania promocyjna o wartości nie niższej niż 150 tys. złotych, którą zorganizuje Polska Organizacja Turystyczna. Bardzo dziękuję całemu zespołowi Hydropolis. To właśnie ci wspaniali ludzie tworzą to miejsce, a ich pasja i zaangażowanie zaprowadziły nas dokładnie tam, gdzie jesteśmy – mówi Wiola Samborska, dyrektorka CEE Hydropolis.

18 lat tradycji

Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej jest prowadzony od ponad 18 lat i stał się już tradycją. Co roku laureatami zostają nowe produkty turystyczne, a poziom konkursu rośnie z każdą edycją. Dotychczas zdobywcami Złotego Certyfikatu byli m.in: Łódzka Manufaktura, Festiwal Przystanek Woodstock, Kopalnia Złota i Średniowiecznego Parku Techniki w Złotym Stoku, Żywe Muzeum Piernika w Toruniu czy Muzeum Powstania Warszawskiego.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Aktualności
css.php
Copyright © 2024