Reklama

AD1A EGOE [27.03-27.04.24]

Warto być ekologicznym

Warto być ekologicznym
26.10.2007, o godz. 8:45
czas czytania: około 1 minuty
0

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B_ARBENA1_01.03.24-01.04.24

Pokojowy nobel dla Ala Gore’a to dla biznesu, że ekologiczny wizerunek jest w cenie. Z dwutlenkiem węgla walczą teraz nawet firmy telekomunikacyjne i banki – informuje „Rzeczpospolita”.
Coraz więcej firm sięga po ekologiczne argumenty. Hewlett-Packard wdraża od wiosny strategię zmniejszania emisji dwutlenku węgla. Zaczęła od własnych pracowników: zachęca ich do zostawienia samochodów w domu i przyjazdu do pracy środkami komunikacji miejskiej czy rowerami, ogranicza loty służbowe na rzecz wideokonferencji. Globalnie koncern planuje zmniejszyć emisję CO2 o 1 mln ton do 2010 roku. Najważniejsze w realizacji tego celu będzie oszczędzanie energii i wykorzystanie jak najwięcej tej ze źródeł odnawialnych.
Strategię całkowitego wyeliminowania z produkcji emisji gazów cieplarnianych wdraża w Polsce Ikea. Firma telekomunikacyjna Tele2 rozpoczyna własną akcję „No CO2” („Nie dla dwutlenku węgla”). W nowym biurze polskiego oddziału firmy wyposażenie i rozwiązania techniczne opiniowała pod kątem bezpieczeństwa dla środowiska Fundacja Nasza Ziemia.
Na Zachodzie jest coraz więcej funduszy inwestujących tylko w te spółki, które wśród swych wartości wymieniają dbałość o środowisko. W krajach skandynawskich taką politykę stosuje już od kilkunastu do kilkadziesięciu procent funduszy.
źródło: Rzeczpospolita

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024