Konkurs „World You Like Challenge”, zorganizowany pod patronatem unijnej Komisarz ds. Klimatu Connie Hedegaard, trwa od 11 lutego. Jest częścią unijnej kampanii „a world you like, with a climate you like”
Można w nim zgłaszać oryginalne i innowacyjne projekty przynoszące konkretne i wymierne rezultaty w postaci zapobiegania lub ograniczania emisji gazów cieplarnianych lub też mające pozytywny wpływ w tym zakresie — na poziomie technicznym lub poprzez kształtowanie zachowań.
Projekt może być zgłoszony w jednej z 5 kategorii:
– Budownictwo i mieszkalnictwo
– Zakupy i żywność
– Ponowne wykorzystanie i recykling
– Podróże i transport
– Innowacyjna produkcja
Laureaci konkursu z kilku krajów (w tym z Polski) mogą liczyć na billboardową kampanię promocyjną w stolicy swojego kraju.
Bliższe informacje znajdują się w załączniku poniżej oraz na stronie konkursu:
http://world-you-like.europa.eu/en/success-stories/about-the-contest/
Komentarze (0)