Kampanię „Każde ubranie ma swoją historię” organizowaną przez VIVE Profit Center promuje spot reklamowy ukazujący historię koszulki znanego piłkarza ręcznego, członka reprezentacji Polski w piłce ręcznej, na co dzień grającego w barwach Klubu Sportowego VIVE Tauron Kielce – Karola Bieleckiego. Scenariusz w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, momenty wzruszeń, porażki, chwile radości i smutku. Kampania potrwa do końca grudnia br.
Jednak nie tylko w ten sposób firma promuje swoją ofertę. Reinkarnację ubrań zaprezentowano pod koniec października także w kolekcji cenionego projektanta mody Mariusza Przybylskiego. Po raz pierwszy zrealizował on projekt łączący dwie dotychczas odległe dziedziny – wysoką modę i recykling używanej odzieży. W efekcie powstała specjalna luksusowa kolekcja zatytułowana „TRANSPLANTACJA”, którą 0aprezentowano na pokazie 29 października w Warszawie razem z najnowszą, sezonową kolekcją projektanta (wiosna-lato 2016). Damska kolekcja stworzona została z wykorzystaniem materiałów pochodzących z recyklingu, dostarczonych przez VIVE Textile Recycling.
– Współpraca z tej klasy projektantem to świadomy krok, który ma pokazać, że z surowca, jaki znajduje się w naszej firmie, można stworzyć wyszukaną i luksusową kolekcję. Udział akurat Mariusza Przybylskiego w projekcie nie jest przypadkowy, to projektant znany ze swojego odważnego i nowatorskiego podejścia do mody i umiejętności pracy z niekonwencjonalnymi materiałami – mówi Bertus Servaas, prezes VIVE Textile Recycling.
– Wspólnym mianownikiem wszystkich sylwetek, stworzonych na potrzeby TRANSPLANTACJI jest pragnienie przedłużenia modowego życia odzieży używanej, poprzez wykorzystanie wybranych jej elementów na potrzeby tzw. mody wysokiej. To kolekcja z przeszłością, ale w pełni nowa i nowoczesna – tak z kolei wyjaśnia tytuł i ideę kolekcji sam projektant.
Art recykling jest działaniem, które wynika ze świadomości nadmiernej produkcji i konsumpcji dóbr. Artyści na całym świecie sięgają po przedmioty już niepotrzebne, niechciane przez użytkowników i dają im drugie życie, nadając nowy sens. Z rzeczy, które są tymczasowe i pozbawione wartości w oczach społeczeństwa konsumpcyjnego, tworzą na powrót przedmioty trwałe i wartościowe.
cinki bolek
Komentarz #2089 dodany 2015-11-14 19:33:04
trzeba zakończyć lekturę owego portalu, powód - cenzura. Przykre to.