Jaka bowiem jest działalność edukacyjna przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych? Redakcja miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja” odpowiada jednym słowem: fantastyczna!
Owszem, działania podejmowane na polu edukacji ekologicznej przez przedsiębiorstwa wod-kan są rozmaite i tak też można je oceniać – poziom tych akcji, ich skala, zasięg, wielotorowość, kreatywność są różne. Natomiast nasza pozytywna ocena wynika z tego, że pracownicy odpowiedzialni za krzewienie idei ekologicznych robią co tylko w ich mocy, by jak najefektywniej dotrzeć do społeczności lokalnych (i nie tylko) z wiedzą, chociażby na temat prawidłowego korzystania z kanalizacji, czy propagowaniem picia kranówki. Lubimy ludzi, którym „chce się chcieć”, którzy pracują z pasją, zaangażowaniem i potrafią swoje otoczenie zarazić tą energią, takich, którzy wykonują potrzebną robotę. A kto odpowiada za akcje edukacyjne w poszczególnych zakładach? (…)
Dalsza część artykułu jest dostępna w E-czytelni.
Komentarze (0)