Wystawa odbywa się w dniach 25-27 lutego na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Targi objęte są patronatem TVP 1 oraz najważniejszych w Polsce związków i stowarzyszeń. Czynny udział w promocji spotkania oraz tworzeniu programu wydarzeń biorą również wiodące na rynku czasopism tytuły branżowe i konsumenckie. Wśród nich znalazła się m.in. „Zieleń Miejska” wydawana przez firmę Abrys.
Organizacja wystawy o tak znaczącej randze i na tak wysokim poziomie przyciąga głównie profesjonalnych zwiedzających, na którym przede wszystkim zależy wystawcom. – Ukierunkowane i ściśle sprecyzowane wydarzenie dla branży ogrodniczej to bardzo atrakcyjna opcja dla kupców, importerów, właścicieli, managerów centrów, sklepów i hurtowni ogrodniczych, a także przedstawicieli szkółek czy gospodarstw – podkreśla Jakub Patelka, dyrektor projektu. – Targi Gardenia to najnowsze technologie ułatwiające prace w ogrodzie oraz kompleksowe informacje na ich temat – dodaje.
W najważniejszym wydarzeniu branży ogrodniczej w 2016 r. biorą udział firmy m.in. z Belgii, Danii, Francji, Holandii, Litwy, Niemiec i Wielkiej Brytanii.
Komentarze (0)