Społeczna kampania informacyjna
Polska w UE – lepsza jakość życia w miastach – to tytuł społecznej kampanii informacyjnej, do której ZMP zaprosił swoje miasta członkowskie.
Projekt „Lepsza jakość lokalnych usług publicznych po akcesji Polski do UE” realizowany jest w ramach Programu UE Enlargement. To inicjatywa europejska, która ma pokazywać korzyści płynące z rozszerzenia Unii – z punktu widzenia zarówno starych, jak i nowych jej członków. Celem projektu ZMP jest rozpowszechnienie informacji o poprawie jakości usług związanych ze stanem środowiska naturalnego, osiągniętej w wyniku przygotowań Polski do członkostwa w Unii.
- Chcemy w tym projekcie mówić o tym, co miastom dała Unia Europejska – mówi Andrzej Porawski, dyrektor Biura ZMP. – Jedną z dziedzin, gdzie efekty widać najlepiej, jest ochrona środowiska. Tu od początku lat 90. najwięcej się zmieniło, co potwierdzają dane GUS.
Główną osią projektu ma być 12 telewizyjnych audycji tematycznych oraz 24 spoty informacyjne. Będą one tak budowane, by w każdej pokazać więcej niż jedno miasto. Powstanie też internetowa baza dobrych praktyk oraz multimedialna prezentacja dobrych rozwiązań, w której zamieszczone zostanie całe bogactwo informacji, jakie uda się Związkowi zebrać z miast.
Powołany w ramach projektu zespół ekspertów postanowił, że projekt obejmie kilka dziedzin, a mianowicie zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, zagospodarowanie odpadów, ochronę powietrza...
Projekt „Lepsza jakość lokalnych usług publicznych po akcesji Polski do UE” realizowany jest w ramach Programu UE Enlargement. To inicjatywa europejska, która ma pokazywać korzyści płynące z rozszerzenia Unii – z punktu widzenia zarówno starych, jak i nowych jej członków. Celem projektu ZMP jest rozpowszechnienie informacji o poprawie jakości usług związanych ze stanem środowiska naturalnego, osiągniętej w wyniku przygotowań Polski do członkostwa w Unii.
- Chcemy w tym projekcie mówić o tym, co miastom dała Unia Europejska – mówi Andrzej Porawski, dyrektor Biura ZMP. – Jedną z dziedzin, gdzie efekty widać najlepiej, jest ochrona środowiska. Tu od początku lat 90. najwięcej się zmieniło, co potwierdzają dane GUS.
Główną osią projektu ma być 12 telewizyjnych audycji tematycznych oraz 24 spoty informacyjne. Będą one tak budowane, by w każdej pokazać więcej niż jedno miasto. Powstanie też internetowa baza dobrych praktyk oraz multimedialna prezentacja dobrych rozwiązań, w której zamieszczone zostanie całe bogactwo informacji, jakie uda się Związkowi zebrać z miast.
Powołany w ramach projektu zespół ekspertów postanowił, że projekt obejmie kilka dziedzin, a mianowicie zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków, zagospodarowanie odpadów, ochronę powietrza...