System contact center SAP Business Communications Management (BCM) to nowatorskie rozwiązanie. Wdrożono je w Eszakdunantuli Vizmu (EDV) – Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji obsługującym północno-zachodnie Węgry. Stworzenie działu telefonicznej obsługi klienta – call center – było ważnym wydarzeniem w życiu organizacji.

Kluczem do sukcesu jest integracja SAP BCM z systemem billingowym, również marki SAP (SAP IS-U – rozwiązanie dedykowane branży utilities). System contact center to oprogramowanie służące do obsługi kontaktów: przychodzących do organizacji i wychodzących na zewnątrz. W przypadku SAP BCM jest to pakiet oprogramowania dla telefonii typu all-IP, który umożliwia zastosowanie pojedynczego, zintegrowanego systemu jednocześnie na potrzeby centrum obsługi klienta (Call/Contact Center), jak i standardowej funkcjonalności telefonii korporacyjnej. System łączy przekaz głosowy i przekaz danych z systemami informatycznymi oraz bazami danych, tworząc jeden, centralnie zarządzany system. Umożliwia on zunifikowane kolejkowanie, priorytetowanie i dystrybuowanie wszystkich typów połączeń – telefonii stacjonarnej i komórkowej, poczty elektronicznej, faksów, formularzy WWW, chat, SMS oraz serwisów automatycznych IVR (Interactive Voice Response). Posiada wbudowane, specjalistyczne komponenty programowe, zapewniające wysoką dostępność systemu oraz umożli...

Wykup dostęp do płatnych treści Portalu Komunalnego!

Chcesz mieć dostęp do materiałów Portalu Komunalnego Plus?