Klient dobrze obsłużony, szczególnie w czasach zarazy

Kierowanie się zasadą, że najważniejszy dla firmy jest klient, nabiera jeszcze większej wagi w okresie epidemii. Właśnie teraz chodzi o szczególną troskę, dzięki której wodociągi mogą dać klientom poczucie pewności i sprawności realizacji usług.

Bezpośrednia obsługa klienta w przedsiębiorstwach wodociągowych została zawieszona ? i tym samym w połowie marca br. przeniosła się do sieci i na łącza telefoniczne. Jak w obliczu takiego kryzysu zadbać o klientów? Być może w tym trudnym czasie jesteśmy w stanie zamienić codzienną relację biznesową w coś jeszcze bardziej wyjątkowego?

W czasie, gdy powstaje ten artykuł, znajdujemy się w kulminacyjnym momencie rozwoju epidemii. Decyzje trzeba podejmować bardzo szybko, nie ma czasu na specjalne analizy, dopiero najbliższe tygodnie przyniosą odpowiedź, kto i w jakim stopniu poradził sobie z obsługą klientów i kontrahentów.

Obserwując relacje wodociągów z klientami w pierwszych dniach epidemii, udzielamy rekomendacji i wskazujemy dobre praktyki, które zadziałały i pozwolą w przyszłości wpisać je w standardy obsługi klienta podczas jakiegokolwiek kryzysu.

W sferze gospodarczej epidemia koronawirusa to czas, w którym weryfikują się zarówno przedsiębiorstwa, jak i...