Przygotowano pięć tysięcy wniosków, które za pośrednictwem pracowników MPWiK dokonujących odczytów wodomierzy, zostaną dostarczone odbiorcom usług wodno – kanalizacyjnych. Komplet dokumentów zawiera pismo przewodnie, wniosek o zawarcie umowy oraz projekt umowy. Rozpoczęta akcja informacyjna ma dwie podstawowe zalety: wnioski trafią do odbiorców szybko, a dodatkowo będzie to o wiele tańsze niż wysłanie ich za pośrednictwem poczty.
– Mamy do zawarcia kilka tysięcy umów – dodaje Józef Natonek. – Uważamy, że dostarczenie kompletu informacji bezpośrednio do klienta pozwoli nam zrealizować je o wiele szybciej, niż w przypadku kiedy to mieszkańcy musieliby osobiście się do nas zgłosić. Inkasenci wyposażeni są także w specjalne identyfikatory, które okazują na życzenie mieszkańców.
Akcja jest kontynuacją sierpniowych działań MPWiK zmierzających do zawarcia z odbiorcami pisemnej umowy na dostawę wody i odbiór ścieków. Wtedy blisko cztery tysiące klientów otrzymała zawiadomienia listowne o konieczności zawarcia takiej umowy. Ta ilość przyniosła prawie pięćdziesięcioprocentowy rezultat.
– Drugi etap akcji wymiany rozpoczyna się na początku grudnia. Zakłada on przygotowanie pięciu tysięcy wniosków i taki sam sposób rozprowadzania zawiadomień. Komplet dokumentów będzie zawierać pismo przewodnie, wniosek o zawarcie umowy oraz projekt umowy. Dokumenty dostępne będą także w budynku głównym Urzędu Miasta, w siedzibie Spółki oraz na stronie internetowej Przedsiębiorstwa – dodaje Józef Natonek.
źródło: jaworzno.pl
Komentarze (0)