Zdaniem spółki taką możliwość daje unowocześniana przez nią Stacja Uzdatniania Wody w Mosinie. W ramach rozpoczętego w tym miesiącu etapu kampanii promocyjnej zaprezentowano w prasie oraz na wielkoformatowych powierzchniach reklamowych na obszarze całego Poznania nową grafikę.
Na plakatach nawiązujących do stylistyki lat 60. pojawiła się nowa postać – do znanej już z poprzedniej części akcji promocyjnej Hanki dołączył Stefan. Oboje trzymają w dłoniach szklanki z wodą i z uśmiechem reklamują picie uzdatnionej wody. Nowy etap kampanii odbywa się pod hasłem „Uzdatnionej wody łyk, humor ci poprawi w mig".
Przedmiotem prac modernizacyjnych jest obiekt, który zaopatruje w wodę Poznań i okolice już od ponad 40 lat. Rozpoczęta w zeszłym roku inwestycja, w ramach której planowane jest wykonanie kompleksowych ulepszeń i rozbudowa SUW, ma zostać ukończona w 2015 roku.
Celem projektu, którego realizacja pochłonie prawdopodobnie około 300 mln zł, jest poprawa dostarczanej przez Stację w Mosinie wody, rozszerzenie obszaru jej działania, zwiększenie wydajności oraz prowadzenie ekologicznej gospodarki osadowej tak, by była zgodna ze spodziewanymi zaostrzeniami w polskim i europejskim prawie.
źródło: Aquanet
Komentarze (0)