Reklama

AD1A FITE 2024 [09.07-21.08.24]

Bydgoszcz: miasto nagradza szyldy

Bydgoszcz: miasto nagradza szyldy
06.03.2013, o godz. 11:23
czas czytania: około 2 minut
0

Ciekawy szyld może wyróżnić sklep, lokal gastronomiczny czy punkt usługowy i zachęcić przechodnia do wejścia. Wiedzą o tym ci, których szyldy wyróżnione zostały w pierwszej edycji konkursu na najlepszy szyld w mieście.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD2 AKADEMIA BDO [16.07-25.08.24]

Bianca, Farbiarnia i Landschaft mają najlepsze szyldy w mieście. Wyróżnienia honorowe otrzymały szyldy:  Malibu Moda Męska, Kuchnia Bar & Restauracja oraz Stara Mydlarnia.

Konkurs na najlepszy szyld w Bydgoszczy (edycja 2012 r.) trwał do 31 grudnia ub. r. Łącznie do konkursu zgłoszono 63 propozycje. Przy ocenie nadesłanych prac komisja kierowała się następującymi kryteriami: estetyka wykonania szyldu przy jednoczesnym odpowiednim jego zakomponowaniu, dostosowanie sposobu umieszczenia reklamy do charakteru i formy architektonicznej budynku, czytelność, spójność kompozycji, oryginalność oraz pomysłowość.

– Zastanawialiśmy się, czy w konkursie powinniśmy nagrodzić twórców szyldów, agencje reklamowe czy właścicieli nieruchomości, a może osoby prowadzące działalność pod tymi szyldami – wyjaśnił Jacek Piątek, plastyk miejski. – Ostatecznie zdecydowaliśmy, że to właśnie właściciele tych punktów usługowo-handlowych, dbając o ładny szyld, mają na względzie wizerunek swojej firmy, ale także wygląd przestrzeni miejskiej. To oni estetycznym, pomysłowym szyldem wpływają na swój wizerunek, a jednocześnie cieszą oko bydgoszczan i naszych gości. Decyzje o nagrodzeniu tych, a nie innych szyldów  dla komisji były trudne, bo naprawdę wiele prac prezentowało wysoki poziom. Liczę, że pierwsza edycja konkursu zachęci innych przedsiębiorców do zadbania o tę jakże widoczną formę autoprezentacji, jaką jest szyld – dodał.

W regulaminie ustalone zostały nagrody pieniężne w wysokości: I nagroda – 5000 zł brutto, II nagroda – 2500 zł brutto, III nagroda – 1000 zł brutto.

– Cele, które przyświecały konkursowi to budowanie świadomości marki miasta poprzez podnoszenie jakości estetyki przestrzeni publicznej, a także promowanie pozytywnych rozwiązań przy projektowaniu szyldów. Jestem przekonany, że przykłady dobrych praktyk w tym zakresie wpłyną pozytywnie na kształtowanie świadomości mieszkańców w zakresie roli reklam w przestrzeni miejskiej – mówi prezydent Rafał Bruski.


Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ad1d pszok [25.07-28.08.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024