– Chciałyśmy pokazać, jak można aktywnie spędzić czas, w lesie przy strumyku ze swoimi pociechami i przekazywać im ważne wartości, płynące ze zdrowego stylu życia – dodają.
Film reklamowy, który już można obejrzeć na YouTube, przedstawia dzieci bawiące się w upalne dni. Woda z poidełek pomaga im najzdrowiej gasić pragnienie. Kampania ma promować właśnie picie wody, zdrowy styl życia i dbałość o środowisko.
– Nie ma piękniejszego obrazu niż zdrowe dziecko. A na to zdrowie wpływa wiele czynników. Przede wszystkim czyste środowisko i bezcenna dla każdego z nas woda –przekonuje Anna Rzepka z Klubu Aktywnych Mam z Nowego Sącza.
– Chronić to, co najpiękniejsze musimy sami, ale podczas współpracy ze Spółką Sądeckie Wodociągi uświadomiłam sobie, że czyste rzeki, czysta woda mają wpływ na nasze życie. A inwestycje wodno-kanalizacyjne dziś kojarzą mi się nie tylko z ochroną środowiska, ale przede wszystkim z naszym zdrowym funkcjonowaniem w zgodzie z naturą.
Janusz Adamek, prezes zarządu Spółki Sądeckie Wodociągi dodaje: Współpraca z naszym tegorocznym partnerem ma wzmocnić poczucie bezpieczeństwa wśród klientów i jednocześnie podkreślić naszą odpowiedzialność za produkt i usługi, którymi są czysta woda oraz nieuciążliwe dla środowiska odprowadzanie ścieków.
Spółka Sądeckie Wodociągi posiada trzy zaawansowane technologicznie stacje uzdatniania wody oraz jedną z największych oczyszczalni ścieków w Małopolsce. Dzięki nim mieszkańcy mogą bezpiecznie pić wodę bezpośrednio z kranu. Przyłączając się do sieci kanalizacyjnej mają pewność, że produkowane przez nich ścieki trafią bezpośrednio do oczyszczalni, gdzie przerabiane są między innymi na energię elektryczną i ciepło.
Komentarze (0)