Właściciele domów jednorodzinnych mający podpisaną umowę bezpośrednio ze ZWiK, mogą się rejestrować w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. „To szybki i skuteczny sposób na uzyskanie informacji o stanie zużycia wody potrzebnym do ustalenia wysokości opłat za odpady komunalne” – czytamy w komunikacie zamieszczonym m.in. na stronie urzędu miasta.
Klienci posiadają tam dostęp do całej historii wskazań wodomierza i wszystkich faktur za wodę. „Pomóżmy starszym osobom zdobyć informacje o zużyciu wody. Apelujemy do bliskich łódzkich seniorów: dzieci czy wnuków, aby pomogli w rejestracji w eBOK. W okresie pandemii nie narażajmy starszych osób na przychodzenie do siedziby ZWiK” – apelują władze spółki.
Dodają, że kontaktować się ze ZWiK muszą wyłącznie te osoby, które mają podpisane umowy bezpośrednio z wodociągami. Mieszkańcy bloków, kamienic, czy segmentów wiedzę o poziomie zużycia wody powinni uzyskać od administratorów budynków.
Obliczenie zużycia wody ma pomóc przy obliczaniu tzw. opłaty śmieciowej. W drugiej połowie listopada – bo burzliwych dyskusjach – rada miejska w Łodzi uchwaliła zmianę systemu opłat. Od lutego 2021 r. nie będzie już zależeć od liczby osób w mieszkaniu, a właśnie od ilości zużytej wody.
Komentarze (0)